Flash MX 2004 in Director MX 2004

Plaats reactie
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Provider

De mede-UB-er die volgend probleem kan oplossen is een krak:

Ik heb een flash movie in MX 2004, dit flashfilmpje werkt perfect en gebruikt een xml file voor zijn informatie. De XML wordt ingeladen door het file_XML/.onLoad event. Zoals ik dus al zei; de swf werkt prima wanneer gewoon uitgevoerd. Eens ik de swf in Director MX 2004 heb gestoken, laadt het flashfilmpje de XML niet meer en gebeurt het onLoad event precies niet meer.

De XML-file staat in dezelfde directory als de director file.

Klinkt dit iemand bekend in de oren?
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
The_Borg
Elite Poster
Elite Poster
Provider

Tweede forum bleek succesvoller :), blijkt dat Director simpelweg alle root.onLoads van flash wist zonder dat de gebruiker daarvan op de hoogte wordt gebracht. (mss interessant voor andere studenten die een k*tprogramma als Macromedia Director dienen te gebruiken).
"We are the Borg. Lower your shields and surrender your ships. We will add your biological and technological distinctiveness to our own. Your culture will adapt to service us. Resistance is futile."
Breen

Mag ik vragen waarom je je XML file niet gewoon inleest in director, als je daar dan toch in bezig bent?
satori.

Omdat hij van de veronderstelling uitging dat Director zijn bestand niet zou verneuken zonder iets te laten weten. Maar dat zal wel verbeteren nu Adobe zich ermee gaat bezighouden.
Breen
Starter
Starter
Provider

MMMjah, Adobe heeft Macromedia nog niet overgenomen, ze hebben gewoon duidelijk gemaakt, dat ze dat willen. De Amerikaanse regering, moet hun goedkeuring nog geven. Dan nog, Adobe wilt Macromedia overkopen, omdat hun dat vooruithelpt, samen zijn ze sterker. Niet om macromedia uit de markt te duwen. (heb gesproken met de flash senior product manager)
Plaats reactie

Terug naar “Development”