EDPnet opmerkingen

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Ronald schreef:Als ze het budget voor één van hun programmeurs stretchen zou die mens misschien een deftige volumemeter kunnen ontwerpen :-D
Mocht u wat specifieker zijn over wat er dan wel mis zou zijn met onze volumemeter, dan zouden we u tenminste nog kunnen proberen verderhelpen.
Ik durf zo onbescheiden te zijn dat onze meter prima werkt. Als iets u niet duidelijk is, dan hoeft u het maar te vragen.
Laatst gewijzigd door EDPnet op 03 mei 2005, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
internet, fiber & telephony
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Is het misschien ook niet mogelijk om die volumemeter ook in GB weer te geven ipv alleen maar in MB :-) Persoonlijk vind ik het voor mij veel overzichtelijker :-)
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Tae schreef:Is het misschien ook niet mogelijk om die volumemeter ook in GB weer te geven ipv alleen maar in MB :-) Persoonlijk vind ik het voor mij veel overzichtelijker :-)
Neem gerust van me aan dat de gemiddelde adsl-abonnee amper 100 MB per dag verzet. Dat maakt - inderdaad - 3 GB per maand. En ja, alle vaste-ip- en multi-giga-abonnementen zijn daarin inbegrepen.
Hopelijk zet dat de zaken enigszins in perspectief.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Is er geen optie mogelijk om een mailtje te krijgen als je op bv. 70% zit?
Toen ik de mail van 90% zag zat ik nl. al boven de 100 en was het dus onmogelijk om nog in te grijpen.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

Ronald schreef:Als ze het budget voor één van hun programmeurs stretchen zou die mens misschien een deftige volumemeter kunnen ontwerpen :-D
Styno schreef:Is er geen optie mogelijk om een mailtje te krijgen als je op bv. 70% zit?
Toen ik de mail van 90% zag zat ik nl. al boven de 100 en was het dus onmogelijk om nog in te grijpen.
Misschien toch eens het nodige doen om een goed werkende volumemeter te installeren, met een luidruchtige buzzer er op. :twisted:

Ik snap niet goed wat mensen doen met die volume's, ik ben natuurlijk ook geen grootverbruiker als nieuwsposter van userbase, heb een maandelijks tegoed van 15 GB waarvan ik nog nooit boven de 3 GB was.
Maar ja, wat andere users nodig hebben is niet mijn "bier" :beerchug:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Blue-Sky schreef:Ik snap niet goed wat mensen doen met die volume's, ik ben natuurlijk ook geen grootverbruiker als nieuwsposter van userbase, heb een maandelijks tegoed van 15 GB waarvan ik nog nooit boven de 3 GB was.


Tja, een paar pc's, 20gb limiet en de fedora core 3 iso's.
1. de limiet werkt denk ik vanaf deze maand, dus ik heb er nog nooit naar moeten kijken.
2. Ik had niet gezien dat er in die ftp dir zowel de 5cd's als de dvd stonden, 8Gb totaal.. wh00ps...
3. ftp ging aan volle snelheid dus dat telt wel door.
4. de smallband gaat niet meteen in dus je komt makkelijk hoger dan de limiet.

resultaat: ik zit aan 22Gb met een glijdende meter. Normaal gezien gaat er +/- 100Mb per dag door de lijn dus ik kan nog ff wachten voor ik weer op broadband sta.

Hier heb ik dan ook geen probleem mee, er is 20Gb afgesproken dus 20Gb is het. Een mailtje op bv. 70-75% zou ik in dit geval gewoon handig gevonden hebben. De vraag voor zo een optie is hier volgens mij niet ongepast.
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Blue-Sky schreef:
Ronald schreef:Als ze het budget voor één van hun programmeurs stretchen zou die mens misschien een deftige volumemeter kunnen ontwerpen :-D
Styno schreef:Is er geen optie mogelijk om een mailtje te krijgen als je op bv. 70% zit?
Toen ik de mail van 90% zag zat ik nl. al boven de 100 en was het dus onmogelijk om nog in te grijpen.
Misschien toch eens het nodige doen om een goed werkende volumemeter te installeren, met een luidruchtige buzzer er op. :twisted:

Ik snap niet goed wat mensen doen met die volume's, ik ben natuurlijk ook geen grootverbruiker als nieuwsposter van userbase, heb een maandelijks tegoed van 15 GB waarvan ik nog nooit boven de 3 GB was.
Maar ja, wat andere users nodig hebben is niet mijn "bier" :beerchug:


Ik doe vooral veel met mijn GB zoals series en docus downloaden (illegaal of niet dat laat mij koud), ook over mijn hobby (MMA ufc, pride, K-1)worden er veel audio-video bestanden uitgedeeld. Er is zeker en vast al minimum 1 event per maand.

Ook download ik altijd het nieuws, telefacts, BIA, demos, programmas, stream radio, etc

Dus met andere woorden ik heb mijn GB nodig !!!
Gebruikersavatar
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4854
Lid geworden op: 13 aug 2003, 20:25
Locatie: Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Styno schreef:Tja, een paar pc's, 20gb limiet en de fedora core 3 iso's.
1. de limiet werkt denk ik vanaf deze maand, dus ik heb er nog nooit naar moeten kijken.
2. Ik had niet gezien dat er in die ftp dir zowel de 5cd's als de dvd stonden, 8Gb totaal.. wh00ps...
3. ftp ging aan volle snelheid dus dat telt wel door.
4. de smallband gaat niet meteen in dus je komt makkelijk hoger dan de limiet.

resultaat: ik zit aan 22Gb met een glijdende meter. Normaal gezien gaat er +/- 100Mb per dag door de lijn dus ik kan nog ff wachten voor ik weer op broadband sta.


Effe off-topic, maarre ... dat doe jij ELKE maand ??? nee toch ? Want het argument van "linux iso's" is zoo cliché dat het niet meer leuk is. Iedereen gebruikt dat altijd als verantwoording waarom ze meer Gb's nodig hebben, dat is toch onozele onzin ...

Het feit is én blijft, als je ENKELE legale spullen op een normale manier doet, heb je bijna altijd genoeg met de huidige limieten. Ik zeg niet dat ik zelf niet veel download, maar gewoon altijd die zelfde argumenten aanvoeren vind ik een beetje onozel aan't worden. Er is maar 1 categorie die klaagt over de limieten en dat zijn diegenen die hun illegale spulletjes willen downloaden (waaronder mezelf), en ik vind gewoon dat die dan maar een duurdere lijn moeten nemen, of naar een ISP overstappen die hen dit kan aanbieden (zoals ik).

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
crapiecorn
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2149
Lid geworden op: 01 feb 2003, 11:58
Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
Bedankt: 12 keer

Dunno, in de laatste jaren heb ik toch redhat 9 3cd's, debian woody(eerste 3cd's) slackware 9.1 (2cd) slackware 10 (2cd) slackware 10.1(2cd) gentoo(een heel deel). archlinux, suse 9 dvd suse 9.1 dvd, debian sarge dvd 1/2 en solaris 10 dvd,knoppix,lindows freebsd(een pak),een paar custom openbsd iso's(een deel),.. gedownd komt toch naar op een serieus aantal gigs(voor je een keuze maakt moet je alles eens bekeken hebben)
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Sasuke schreef:Effe off-topic, maarre ... dat doe jij ELKE maand ??? nee toch ? Want het argument van "linux iso's" is zoo cliché dat het niet meer leuk is. Iedereen gebruikt dat altijd als verantwoording waarom ze meer Gb's nodig hebben, dat is toch onozele onzin ...

Kan je aub eerst lezen wat ik schrijf voor je zo een antwoord geeft?
1. Ik ben geen grootverbruiker, ik zit gemiddeld rond de 100Mb/dag zoals ik ook in de vorige post geschreven heb. (volgens de mensen van edpnet ook normaal verbruik)
2. Ik heb geen probleem met de limiet van 20Gb, meer zou deze maand handig zijn geweest omdat er nu eens meer doorkwam, zie ook vorige post.
3. Ik zit bijlange niet elke maand aan mijn limiet.

Sasuke schreef:Het feit is én blijft, als je ENKELE legale spullen op een normale manier doet, heb je bijna altijd genoeg met de huidige limieten.

Voila, ->bijna altijd<- ... nu net deze maand niet.

Ik zoek helemaal geen uitvluchten, ik vraag me enkel af of het mogelijk is een mailtje te krijgen op 70%, is dat nu zo een domme vraag?
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
ban
Pro Member
Pro Member
Berichten: 232
Lid geworden op: 22 mar 2004, 16:21

Sasuke schreef:het argument van "linux iso's" is zoo cliché dat het niet meer leuk is. Iedereen gebruikt dat altijd als verantwoording waarom ze meer Gb's nodig hebben, dat is toch onozele onzin ...

nog niet half zo onozel als het argument
"linux iso's zal wel betekenen illegale soft"

ofwel geloof je je users, ofwel sluit je best het draadje denk ik,
half-en-half beschuldigen van leugens zal niemand vooruit helpen.
Gebruikersavatar
spacekiek
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1182
Lid geworden op: 14 jan 2004, 07:44
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 12 keer

EDPnet schreef:Neem gerust van me aan dat de gemiddelde adsl-abonnee amper 100 MB per dag verzet. Dat maakt - inderdaad - 3 GB per maand. En ja, alle vaste-ip- en multi-giga-abonnementen zijn daarin inbegrepen.
Hopelijk zet dat de zaken enigszins in perspectief.


Als het gemiddelde verbruik dan toch wérkelijk zo laag ligt, snap ik niet waarom ISP's direct geen abo's verkopen onder FUP... zo is iedereen content en heb je tenminste eens een product dat te voldoende te onderscheiden valt van BGC/Telenet !

Trouwens, EDPnet.nl doet dit dan wél ... go figure!
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Neem gerust van me aan dat de gemiddelde adsl-abonnee amper 100 MB per dag verzet. Dat maakt - inderdaad - 3 GB per maand.


Blijkbaar veel mensen die niet weten wat er allemaal mogelijk is met 'breedband' internet.

Trouwens, EDPnet.nl doet dit dan wél ... go figure!


Ze zouden al lang nimeer bestaan moesten ze daar nog met vaste limieten werken.. maarja in belgie kan het allemaal wel, de mensen zoveel mogelijk uitmelken en zo weinig mogelijk geven. Maarja hoe zoude zelf zijn.. der is toch zo goed als geen concurrentie, dus waarom meer geven en minder winst maken. :P
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

spacekiek schreef:
EDPnet schreef:Neem gerust van me aan dat de gemiddelde adsl-abonnee amper 100 MB per dag verzet. Dat maakt - inderdaad - 3 GB per maand. En ja, alle vaste-ip- en multi-giga-abonnementen zijn daarin inbegrepen.
Hopelijk zet dat de zaken enigszins in perspectief.


Als het gemiddelde verbruik dan toch wérkelijk zo laag ligt, snap ik niet waarom ISP's direct geen abo's verkopen onder FUP... zo is iedereen content en heb je tenminste eens een product dat te voldoende te onderscheiden valt van BGC/Telenet !

Trouwens, EDPnet.nl doet dit dan wél ... go figure!


Tja ik zie ook niet in waarom die providers moeilijk doen, als dan toch meer dan het gemiddelde voldoende heeft met 3gb en die enkele grootverbruikers zogezegd het hele netwerk belasten :roll:

Met andere woorden, ze kopen juist genoeg brandbreedte en verhuren of is het verkopen met oog op zoveel mogelijk winst te maken.
Jelly
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 882
Lid geworden op: 14 jun 2004, 13:31
Locatie: Rotselaar
Uitgedeelde bedankjes: 40 keer
Bedankt: 17 keer
Contacteer:

Hoe zou je zelf zijn, meer winst maken met je bedrijf of het graag weggeven aan die paar klanten?

Zolang hier in de markt niet echt veel vraag naar is vrees ik ervoor en gaat het maar een nichemarkt blijven.

Trouwens alle koper is van Belgacom, bijna alle kabel is van Telenet.

op een paar uitzonderingen natuurlijk na, maar pobeer eens deftig te concurreren als je bijna alles moet weggeven aan een andere provider?

Trouwens al dat koper is met de geld van de staat gelegd.....

mss dat iedereen er dan wel recht op heeft :-)

Mvg, Jellen
Everything that has a beginning has an end.
Gast

Jelly schreef:Hoe zou je zelf zijn, meer winst maken met je bedrijf of het graag weggeven aan die paar klanten?

Zolang hier in de markt niet echt veel vraag naar is vrees ik ervoor en gaat het maar een nichemarkt blijven.

Trouwens alle koper is van Belgacom, bijna alle kabel is van Telenet.

op een paar uitzonderingen natuurlijk na, maar pobeer eens deftig te concurreren als je bijna alles moet weggeven aan een andere provider?

Trouwens al dat koper is met de geld van de staat gelegd.....

mss dat iedereen er dan wel recht op heeft :-)

Mvg, Jellen


je slaagt de nagel op de kop
het grote verschil in BE en NED is de koper en de kabel die er ligt.
In BE wort deze gehuurd van bgc.telenet tegen woekerprijzen...
In NL wordt deze voor (op zijn hollands gezegd) prikje gehuurd van de desbetreffende leveranciers (kpn)

10 à 15 € per koperaar per maand verschil tussen BE en NL voor de goedkope abo's, maakt een heel pak trafiek verschil op maandbasis.

reken maar bij EDPnet, neem 12,5€ per maand en je hebt op de flexi al 50 gig extra trafiek

Dit wordt echter niet begrepen door de Belgische markt. "De gemiddelde gebruiker".
Deze denken dat het profiteren is van de consument....
Wel kijk eens rond, als een provider fup geeft gaat deze failliet in BE.....

Dus blijf maar verder zagen over FUP etc... Zolang het prachtige koper in de grond onder Belgacom hande blijft zal adsl duur blijven...

Moge dit de marktverschillen tussen de twee landen wat verklaren.....

Iedereen kan nog zo veel zagen als ze willen
Buster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 234
Lid geworden op: 23 jul 2004, 13:47
Locatie: Tessenderlo
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 7 keer
Contacteer:

Wel kijk eens rond, als een provider fup geeft gaat deze failliet in BE.....


En wat met versatel & latribu dan? Deze doen het volgens mij heel goed. Realdsl valt nog niets over te zeggen maar het ziet er toch leuk uit. En zoals ze hier al zeiden .. als het gemiddelde verbruik maar 100mb per dag is, dan is fup perfect mogelijk. Die mensen zullen echt niet plots 10G per dag beginnen te leechen. Het is eerder van niet willen dan van niet kunnen (lees: de mensen nog zo lang mogelijk uitpersen als citroenen).
Gebruikersavatar
Ronald
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 apr 2004, 02:56
Locatie: Gent

EDPnet schreef:

Mocht u wat specifieker zijn over wat er dan wel mis zou zijn met onze volumemeter, dan zouden we u tenminste nog kunnen proberen verderhelpen.
Ik durf zo onbescheiden te zijn dat onze meter prima werkt. Als iets u niet duidelijk is, dan hoeft u het maar te vragen.


Wel... we zijn twee uur 's nachts op woensdag 4 mei, en onderstaande is wat ik zie op mijn volumemeter. Misschien ben ik verwend geweest door de "real-time" volumemeter van A2F, maar 74 uur wachten om te weten wat ik verbruik vind ik toch te lang...

Blue-Sky schreef:

Ik snap niet goed wat mensen doen met die volume's, ik ben natuurlijk ook geen grootverbruiker als nieuwsposter van userbase, heb een maandelijks tegoed van 15 GB waarvan ik nog nooit boven de 3 GB was.


De reden dat we eerst op A2F en nu bij EDPnet zitten is omdat dit een studentenkot is met 12 computers. De meesten kunnen vlot overweg met video-chatting en streaming video (het nieuws, PBS, ...) en er iedereen heeft verschillende cursussen online staan. Daarmee kom je vlug aan die limiet hoor :-D
Bijlagen
volumemeter.jpg
(97.15 KiB) 1766 keer gedownload
ubremoved_539
Deel van't meubilair
Deel van't meubilair
Berichten: 29849
Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
Bedankt: 1985 keer

Ronald schreef:De reden dat we eerst op A2F en nu bij EDPnet zitten is omdat dit een studentenkot is met 12 computers.


Tja, dan moet je 12 aparte aansluitingen nemen (anders ben je trouwens aan het onderverhuren wat wettelijk niet is toegestaan), dan heb je dat probleem niet. Je kan toch niet gans je straat op 1 aansluiting hangen, en dan komen zeuren dat de limiet niet goed is :roll:
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Maar er wordt toch helemaal niet gezegd dat er niet accoord wordt gegaan met de limiet???
In deze tread staan er 2 vragen:
- kan de meter iets accurater
- is het mogelijk om sneller een mailtje te krijgen
(en die vragen zijn eigenlijk al off-topic in de tread over een nieuw logo, laat staan de antwoorden of verwijten die totaal naast de questie zijn)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gebruikersavatar
Ronald
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 apr 2004, 02:56
Locatie: Gent

r2504 schreef:
Ronald schreef:De reden dat we eerst op A2F en nu bij EDPnet zitten is omdat dit een studentenkot is met 12 computers.


Tja, dan moet je 12 aparte aansluitingen nemen (anders ben je trouwens aan het onderverhuren wat wettelijk niet is toegestaan), dan heb je dat probleem niet. Je kan toch niet gans je straat op 1 aansluiting hangen, en dan komen zeuren dat de limiet niet goed is :roll:


Ik citeer uit de A2F FAQ:

Geen limieten: sluit zoveel gebruikers aan als u zelf wilt, draai eigen servers, download er op los.

Ik verhuur studentenkamers/hotelkamers, mag ik de kosten doorrekenen?

Ja, onze abonnementen zijn voorzien om de mensen toegang tot het internet te verschaffen. Het is logisch dat u als verhuurder deze kost aan uw huurders doorrekent.


En dat is exact wat hier gebeurt. Ik zei trouwens niet dat de limiet niet goed is hé. Integendeel, ik ben er zeer content mee. Wel wou ik illustreren dat het perfect mogelijk is om 40 GB traffiek en meer te hebben op een EDPnet account (EDPnet heeft bovenstaande A2F-voorwaarden overgenomen voor ex-A2F'ers, waarvoor dank)
Tae
Premium Member
Premium Member
Berichten: 520
Lid geworden op: 21 nov 2003, 16:20
Locatie: Antwerpen

Tja ze wisten goed genoeg wanneer dat ze de A2F klanten erbij namen, dat er meer dataverkeer zou komen dus ik zou niet weten waarom je moet excuseren omdat je zoveel data verbruikt op een maand :roll:

Ik vind het wel tof dat ze ons hebben opgevangen en geprobeerd hebben ons hetzelfde aan te bieden als bij A2F, maar nader bezien komt het mij persoonlijk toch niet beter uit dan bij A2F.

Ik vind toch dat ze veel soepeler moet zijn met die volumeblokken ipv een heel jaar verplicht te zijn 5,10,15,etc aan te kopen :?
Als dit nou zou herzien worden denk ik wel dat Edpnet veel klantvriendelijke service zou hebben dan nu het geval is.
Gebruikersavatar
EDPnet
ISP Official
ISP Official
Berichten: 363
Lid geworden op: 04 apr 2005, 12:33
Locatie: St.-Niklaas, .be, .eu
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 62 keer
Contacteer:

Tae schreef:Ik vind toch dat ze veel soepeler moet zijn met die volumeblokken ipv een heel jaar verplicht te zijn 5,10,15,etc aan te kopen :?
Als dit nou zou herzien worden denk ik wel dat Edpnet veel klantvriendelijke service zou hebben dan nu het geval is.
Jammer dat je je baseert op een veronderstelling, i.p.v. op objectieve informatie. EDPnet verplicht nl. niemand tot iets. Als je slechts één maand extra volume denkt nodig te hebben, dan volstaat het onze commerciële dienst te contacteren om de extra packs stop te zetten. Zoniet dan gelden ze idd. tot einde contract.
internet, fiber & telephony
Gebruikersavatar
Ronald
Member
Member
Berichten: 61
Lid geworden op: 08 apr 2004, 02:56
Locatie: Gent

EDPnet schreef:Jammer dat je je baseert op een veronderstelling, i.p.v. op objectieve informatie. EDPnet verplicht nl. niemand tot iets. Als je slechts één maand extra volume denkt nodig te hebben, dan volstaat het onze commerciële dienst te contacteren om de extra packs stop te zetten. Zoniet dan gelden ze idd. tot einde contract.


Dat is geen veronderstelling, dat is letterlijk wat op jullie webpagina wordt gezegd, en dan nog in hoofdletters.

Extra datatrafiek kan NIET EENMALIG aangevraagd worden: zolang het ADSL abonnement loopt, loopt ook de extra trafiek!


Maar goed, ik ben blij om te weten dat er een oplossing is. Ondertussen zijn we wel de 100 uur gepasseerd en is mijn volumemeter nog altijd niet geupdated. Dat kan toch beter hé? :-D
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

Ronald schreef:Maar goed, ik ben blij om te weten dat er een oplossing is.

Inderdaad, dat had ik dan ook anders begrepen... Zal voor de volgende keer zijn ;)
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Bossie
Plus Member
Plus Member
Berichten: 221
Lid geworden op: 04 mar 2004, 14:29
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer

Weet iemand hoelang een activatie duurt bij EDPNET? Is dit 2 weken of meer zoals bij RealDSL?

P.S. Mijn vraag hoort hier niet echt bij, mr ik kan daarvoor toch moeilijk een nieuwe thread openen.
Laatst gewijzigd door Bossie op 11 mei 2005, 15:43, 1 keer totaal gewijzigd.
Greetz Bossie
Gast

je kunt wel volumeblokken bijkopen,en dan opzeggen voor bijv 2 maanden daarna.Dit moet dan wel telefonisch doorgegeven worden,is mij gisteren door EDPnet 2 maal toegezegd.
Alhoewel de extra volumeblokken best prijzig zijn moet ik zeggen.

En om eerlijk te zijn was mijn snelheid bij A2F stukken sneller,ondervinden jullie dit ook? :roll:
Gast

Bossie schreef:Weet iemand hoelang een activatie duurt bij EDPNET? Is dit 2 weken of meer zoals bij RealDSL?

P.S. Mijn vraag hoort hier niet echt bij, mr ik kan daarvoor toch moeilijk een nieuwe thread openen.


10 werkdagen zeiden ze voor dynamische ip's, en na 8 was het al in orde (Meson 4000)

kwa snelheid... net getest..... dus op het peikuur...

Your current download speed:
3475kbit/s
or
434kbyte/s Your current upload speed:
415kbit/s
or
52kbyte/s

niet slecht zou ik zeggen ;)
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”