Heel toevallig !!!???

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
DodiDoing
Starter
Starter
Berichten: 20
Lid geworden op: 12 apr 2005, 10:26
Locatie: Antwerpen

Deze morgend, 7u30 !!! www.gva.be, www.hetvolk.be, www.demorgen.be, www.hln.be, www.destandaard.be !! ALLE sites liggen precies down !! Worden wij door duistere krachten het NIEUWS online ontzegt ?? Of heeft hier een DDOs Attaksken plaats in Belgie ??

Héél raar, daar deze sites op diverse plaatsen gehost worden !!
Greetz..
Dodi
Gebruikersavatar
Seal
Pro Member
Pro Member
Berichten: 315
Lid geworden op: 28 feb 2004, 22:29
Locatie: Antwerpen

Bij mij werken die wel.
Maar als ge die links geeft moet ge wel zien dat er geen komma's tussen zitten hé.
GvA De Morgen
Gast

Yep, nu werken die (40 minuten later) weer allemaal vlot !! Vreemd voorval,...zal wel iets met telenet te maken hebben... Fin, en ik dacht dat er eens iets anders in belgië gebeurde dan B-H-V ofzo ;-) Weer mis...
Gebruikersavatar
Blue-Sky
Erelid
Erelid
Berichten: 8554
Lid geworden op: 23 feb 2003, 20:42
Locatie: België - Limburg

DodiDoing schreef:Deze morgend, 7u30 !!! www.gva.be , www.hetvolk.be , www.demorgen.be , www.hln.be , www.destandaard.be !! ALLE sites liggen precies down !! Worden wij door duistere krachten het NIEUWS online ontzegt ?? Of heeft hier een DDOs Attaksken plaats in Belgie ??
Zoals Seal al opmerkte,...die :drool:duistere krachten ...komen soms wel eens tevoorschijn bij het plaatsen van één of meerdere links in de vorm van een komma of ander leesteken.
Dus opletten dat je een leesteken niet direct aan de link aanhangt! (heb ik al meer gezien)
Bij de link naar de Standaard staan de 2 !! niet direct na de link, dus....werkte die wel.

(in quote heb ik die komma's even verplaatst naar rechts)
Afbeelding
Gebruikersavatar
PowerSoft
Premium Member
Premium Member
Berichten: 589
Lid geworden op: 30 maa 2004, 20:33
Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
Bedankt: 1 keer

volledig off-topic maar soit, kheb eens op die van het volk geklikt en op eerste artikel

Het VLD-congres wordt vanavond afgesloten met minstens twee vlammende speeeches. Eentje van voorzitter Bart De Somer ...

sterk bezig die journalisten :?
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

PowerSoft schreef:Het VLD-congres wordt vanavond afgesloten met minstens twee vlammende speeeches. Eentje van voorzitter Bart De Somer ...

sterk bezig die journalisten :?

En wat zijn speeeches?
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:
PowerSoft schreef:Het VLD-congres wordt vanavond afgesloten met minstens twee vlammende speeeches. Eentje van voorzitter Bart De Somer ...

sterk bezig die journalisten :?

En wat zijn speeeches?


You completely missed the point Meon. Speeeches is een gewone typfout vergeleken met de grove fout de VLD voorzitter nog niet correct te kunnen weergeven. En De Somer ipv Somers typen is geen typfout.
Gebruikersavatar
meon
Administrator
Administrator
Berichten: 16609
Lid geworden op: 18 feb 2003, 22:02
Twitter: meon
Locatie: Bree
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

Jaja, dat had ik ook wel door, maar ik wil maar zeggen dat hier compleet geen eindredactie op is gebeurd, anders waren die fouten nooit online mogen komen.
Gebruikersavatar
deej
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3322
Lid geworden op: 09 dec 2002, 21:14
Locatie: Een boerengat nu met VDSL2!
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 4 keer

meon schreef:Jaja, dat had ik ook wel door, maar ik wil maar zeggen dat hier compleet geen eindredactie op is gebeurd, anders waren die fouten nooit online mogen komen.


Is wel met meer artikels van Het Volk zo ;-).
Arrigi
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 824
Lid geworden op: 05 okt 2003, 23:00
Locatie: Hoogstraten
Contacteer:

Deej_1977 schreef:
meon schreef:Jaja, dat had ik ook wel door, maar ik wil maar zeggen dat hier compleet geen eindredactie op is gebeurd, anders waren die fouten nooit online mogen komen.


Is wel met meer artikels van Het Volk zo ;-).


Helaas in de gedrukte versie ook :| .
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”