Hallo
Ontvang heden geen sms van nummers 8850 - 8210 dit op 2 verschillende gsm nummers.
Iemand idee hoe te achterhalen waar probleem te situeren is.
Zijn sms afkomstig uit buitenland.
Verzender of ontvanger.
Het ene nummer is van Orange naar Proximus gegaan vorige week vrijdag (Mobile Vikings)
Het andere nummer is jim.
problemen ontvangen sms .
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Geduld ...
Het kan een tijdje duren voor alle databases gesynchronisserd zijn nà een provider wissel met nummerportering.
Indien geen verbetering: je huidige provider informeren.
Het kan een tijdje duren voor alle databases gesynchronisserd zijn nà een provider wissel met nummerportering.
Indien geen verbetering: je huidige provider informeren.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Verkeerd begrepen, ik dacht dat je van provider gewisseld bent.fendtje schreef:Het ene nummer is van Orange naar Proximus gegaan vorige week vrijdag (Mobile Vikings)
Het andere nummer is jim.
Indien het probleem gelinkt is met de overschakeling van het Orange naar het PX netwerk, dan kan je best onmiddellijk Mobile Vikings verwittigen!
Mailtje naar [email protected]
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Premium Member
- Berichten: 639
- Lid geworden op: 01 jan 2018, 18:00
- Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
- Bedankt: 27 keer
Had zelf ook af en toe problemen met Proximus en verificatie SMS'en, werkte eens niet enkel bepaalde nummers gingen nog. Dit was dan wel op proximus zelf.
Telenet Business: https://www.speedtest.net/result/c/5633 ... 7afc9c.png
Orange Go Extreme:
Orange Go Extreme: