Ik heb 2 TP-Link HS110 smart plugs. Beide smart plugs werken perfect in de Kasa app.
Beide smart plugs zitten in mijn Google Home app in dezelfde kamer.
Sinds enige tijd zegt Google Home dat één van de smart plugs offline is en niet reageert.
In Google Home kan ik alleen de TP-Link Kasa app ontkoppelen, maar dan moet ik daarna alles terug configureren.
Of kan ik dat op de ene of de andere manier "repareren" en de verbinding met Google Home herstellen?
HS110 Smart Plug werkt in Kasa app maar niet (meer) in Google Home
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
- seagull
- Elite Poster
- Berichten: 1910
- Lid geworden op: 23 nov 2006, 08:55
- Twitter: WimVerlinden
- Locatie: Kortenberg
- Uitgedeelde bedankjes: 51 keer
- Bedankt: 91 keer
- Contacteer:
That did the trick ! Thanks
Business Fibernet 300 plus met Speedboost 1G Business- Proximus Internet Maxi fixed IP (failover)
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV
Business Mobile Flex + (smartphone) & Business Mobile Flex (Mifi router) - 3CX/Teams Direct Routing - Proximus TV