problemen Apple Pay / KBC

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

Het was me al opgevallen dat er beroepsbetalingen die dus van mijn business rekening moesten gebeuren toch van een andere privérekening gingen.
Vervelend maar misschien had ik me telkens vergist van betaalkaart.
Maar nu weet ik pertinent zeker dat ik aan een parkeerautomaat met mijn telefoon betaald heb met de juiste kaart van de businessrekening, want dat staat zo ook in de historiek van de Wallet. Maar het bedrag is dus wel weer van mijn privérekening gegaan.
Ik heb contact genomen met KBC (Live). Na enkele keren lang op een wachtmuzieklijn gezet te zijn om nadien de lijn te verbreken, krijg ik bij een nieuwe poging iemand doorgeschakeld die doodleuk zegt dat zij enkel verantwoordelijk is voor Mobile Pay en dat ze mij voor Apple Pay niet kan helpen en opnieuw werd de lijn verbroken.
Toen kreeg ik hun tevredenheids-enquete aan de lijn. "Kies een waardering tussen 0 en 10 en sluit af met het hekje". Als ik daar mijn ontevredenheid wil uitdrukken met een nul-score krijg ik als antwoord dat dat een ongeldige keuze is... (1 werd wel aanvaard, maar niet op alle vragen).

Heeft iemand zoiets al meegemaakt (en ik heb het niet over de slechte support van KBC) ?
Waar kan ik terecht als KBC geen oplossing biedt? Ik vermoed niet dat Apple Pay ergens wel support biedt?
CCatalyst
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
Bedankt: 386 keer

R2D2 schreef:Als ik daar mijn ontevredenheid wil uitdrukken met een nul-score krijg ik als antwoord dat dat een ongeldige keuze is... (1 werd wel aanvaard, maar niet op alle vragen).
Waarde klant wordt erop gewezen dat "0" niet "tussen 0 en 10" ligt. "10" ook niet, maar als commerciële geste aan de klant is het toch mogelijk om deze score te geven dmv het indrukken van 10; bij het ingeven van het eerste getal "1" zal het systeem de score 10 registeren.
R2D2 schreef: Waar kan ik terecht als KBC geen oplossing biedt? Ik vermoed niet dat Apple Pay ergens wel support biedt?
Enkel bij de bank. In de historiek, komen de laatste 4 cijfers van de virtuele kaart overeen met die van uw KBC-Business Pro debetkaart? Als u op de three dots duwt, en nota neemt van de laatste 4 cijfers van uw Device Account Number, en vervolgens dit nummer voor de virtuele kaart van KBC-Plus debetkaart opvraagt, is het hetzelfde nummer?

Ik zou zeker ook eens proberen om de KBC-Business Pro debetkaart te verwijderen en opnieuw toe te voegen.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”