Het komt erop neer dat ik op 2j tijd bijna het dubbele van het bedrag mag aftikken.
Voor hetgeen wij gebruiken vind ik dat ondertussen toch redelijk veel geld, zeker gezien wat ik 2j geleden betaalde. (50 => 80€) An sich heb ik geen probleem met een jaarlijkse indexatie, maar een verdubbeling op 2j tijd is er toch wa over
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Aangezien dit een aspect is waar ik totaal niet in thuis ben, zijn er hosting providers die mij een degelijk pakket kunnen aanbieden, maar die niet elk jaar hun tarief +50% doen ? (en nog een beetje betrouwbaar zijn ook ?)
Ik heb een 10tal mailboxen. De meeste een paar mb tot 100mb en 2st van momenteel +/-2gb. Voorts gebruik ik enkel de dns functies (A - cname - alias) voor mijn applicaties die ik zelf thuis host. Wel heb ik een hele hoop aliassen, ik gebruik voor iedere winkel/forum/... een aparte alias.
Andere optie is dat ik zelf mijn mail ga hosten (*ergens*) maar dat zie ik eigenlijk totaal niet zitten. Ik heb vroeger wel volledige exchange omgevingen opgezet, maar tegenwoordig met dkim, etc etc om dat allemaal op een linux doos te gaan zetten... Ik heb noch de kennis, noch de tijd en goesting ervoor om mij 1/ hierin te verdiepen 2/ de hele zaak te gaan onderhouden.
Iemand een idee ?