Vraag over Easy Switch

Hier kan je alles kwijt over EDPnet
Plaats reactie
skykh
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mar 2021, 16:17

Huidige Situatie:

Ontevreden over Scarlet, binnenkort verhuis ik naar andere woning. Op 17 maart krijgt ik mijn sleutels. Nu wil ik gaan overschakelen naar EDPnet.

Kan ik gewoon een easy switch doen op mijn nieuwe adres? Of nieuwe installatie EDPNET en abonnement opzeggen via scarlet (probleem is mijn account is geblokkeerd en heb 3 weken geleden gevraagd om een reset, nog niets niet gebeurt.) Moet ik dan die opzegging doen via mail/brief?
Want facturen gaan ik sowieso krijgen wegen hun slechte klantendienst zelfs na opzegging. Moet ik meteen een aangetekend brief sturen met opzegging+deadline en alle telefoons naar hun opnemen (voor bewijs). Ik heb niet veel zin om 20 keer naar hun te bellen en uiteindelijk niets te kunnen oplossen.


Mvg
sdecoster
Pro Member
Pro Member
Berichten: 275
Lid geworden op: 03 dec 2013, 23:11
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 16 keer

Misschien domme vraag: je bent toch aansluitbaar op VDSL op je nieuwe adres? Anders heeft dit alles geen zin.

Als je niet geïnteresseerd bent in het overzetten van je vaste telefoonnummer zegt mijn buikgevoel dat je dit beter als een aparte aansluiting zou aanzien en gewoon een EDP-aansluiting aanvraagt zonder easyswitch. De opzeg en discussie met Scarlet kan je dan netjes gescheiden afhandelen van de rest.
skykh
Starter
Starter
Berichten: 4
Lid geworden op: 08 mar 2021, 16:17

Wat is het verschil tussen Telecom installatie en installatie zonder zorgen? Dat is wel 75,00 Euro verschil.
jimmyvh
Starter
Starter
Berichten: 21
Lid geworden op: 06 mar 2017, 12:59
Bedankt: 1 keer

skykh schreef:Huidige Situatie:

Ontevreden over Scarlet, binnenkort verhuis ik naar andere woning. Op 17 maart krijgt ik mijn sleutels. Nu wil ik gaan overschakelen naar EDPnet.

Kan ik gewoon een easy switch doen op mijn nieuwe adres? Of nieuwe installatie EDPNET en abonnement opzeggen via scarlet (probleem is mijn account is geblokkeerd en heb 3 weken geleden gevraagd om een reset, nog niets niet gebeurt.) Moet ik dan die opzegging doen via mail/brief?
Want facturen gaan ik sowieso krijgen wegen hun slechte klantendienst zelfs na opzegging. Moet ik meteen een aangetekend brief sturen met opzegging+deadline en alle telefoons naar hun opnemen (voor bewijs). Ik heb niet veel zin om 20 keer naar hun te bellen en uiteindelijk niets te kunnen oplossen.


Mvg
Afgaande op mijn eigen ervaringen:
- als je betaalt met domiciliering, zeg die domiciliering NU op. Als er nog terechte facturen moeten komen betaal je die manueel.
- zeg je account volledig op, easyswitch loopt he-le-maal fout bij scarlet.
- opzeggen gaat via site moeten gebeuren, want daar gaat de helpdesk anders naar blijven terugkaatsen.
- komen ze telefonisch beloften niet na? Hou een log bij van ALLE keren dat je gebeld hebt, hou ALLES van mails bij. Begin nu al met het aanmaken van een dossier voor de ombudsdienst.
- los van opzegging via de site, doe de opzegging ook via aangetekende brief. Hou hiervan ook een copie bij.

Veel geluk, hopelijk gaat het bij jou vlotter dan bij vele anderen. Ik heb vandaag een dreigmail gekregen dat scarlet mijn diensten gaat afsluiten omdat ik verschillende facturen achterzit, ik zit al sinds december bij EDPnet.
Wat is het verschil tussen Telecom installatie en installatie zonder zorgen?
Wat is een telecom installatie
Wat is een doe-het-zelf installatie (als vorige eigenaar vdsl internet had kan je dit als leek volledig zelf)
Wat is een installatie zonder zorgen
Plaats reactie

Terug naar “EDPnet (LaTribu)”