Is er hier op het forum iemand die nog het oude abonnement ‘Fluo Go’ van Telenet heeft?
De klantendienst beweert namelijk dat alle klanten met dit abonnement deze mand verplicht overgezet werden naar een nieuw abonnement met een prijsstijging tot meer dan 10 € tot gevolg.
Dat lijkt mij straf en ik kan mij niet voorstellen dat Telenet verwacht dat de klanten dit aanvaarden.
Telenet 'Fluo Go'.
-
- Starter
- Berichten: 16
- Lid geworden op: 09 dec 2014, 21:33
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Hoi,
Waarschijnlijk veel te laat maar ik heb nog steeds Fluo go, al meen ik mij te herinneren dat dit niet meer verkrijgbaar was en dat 'klik buro s' de opvolger is (ben ik niet zeker van).
Wij betalen +- €65 denk ik.
M.v.g.
Waarschijnlijk veel te laat maar ik heb nog steeds Fluo go, al meen ik mij te herinneren dat dit niet meer verkrijgbaar was en dat 'klik buro s' de opvolger is (ben ik niet zeker van).
Wij betalen +- €65 denk ik.
M.v.g.
-
- Member
- Berichten: 54
- Lid geworden op: 04 nov 2020, 10:24
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 1 keer
Dat dacht ik al, dat het niet klopte wat die mevrouw mij wou wijsmaken.
Intussen heeft Customer Retention een blijvende korting gegeven waardoor de prijs van het nieuwe abonnement dezelfde is als die van het oude.
Weet iemand of bij het abonnement 'Klik Buro S' belminuten naar het buitenland in de daluren en 'Ken uw beller' inbegrepen zijn?
Op de website kan ik dat niet vinden, wel voor 'Klik Buro' zonder S.
Intussen heeft Customer Retention een blijvende korting gegeven waardoor de prijs van het nieuwe abonnement dezelfde is als die van het oude.
Weet iemand of bij het abonnement 'Klik Buro S' belminuten naar het buitenland in de daluren en 'Ken uw beller' inbegrepen zijn?
Op de website kan ik dat niet vinden, wel voor 'Klik Buro' zonder S.