Telenet verhoogd prijzen met 1.05%
Bron: Maat die bij Telenet werkt.
Het Belgisch voetbal moet betaald worden

Alles.rtl schreef:Whoppa.
Serieus? Is toch best veel...raf1 schreef:Bij Orange, Proximus, Scarlet, EDPnet of TV Vlaanderen krijg je minstens 25 procent korting permanent.snarie schreef:Als je 1 jaar vooruit betaald, krijg je 5 procent korting,
raf1 schreef:Bij Orange, Proximus, Scarlet, EDPnet of TV Vlaanderen krijg je minstens 25 procent korting permanent.snarie schreef:Als je 1 jaar vooruit betaald, krijg je 5 procent korting,
Als het zoveel beter EN goedkoper is, waarom zit je dan eigenlijk nog bij Orange ?proximusboyke schreef:neenee ik bedoel 25% korting orange zoals raf zegt.
mijn voorbeeld
4x go intense 84€
1x suf card 3€
1x internet boost 15€ (om toch wa gelijke snelheid van telenet te halen)
1x internet tv 49€
tesamen 148€ en als ik correct wel vergelijken met telenet +10€ vaste lijn
wigo 60gb kost 147.71€
Zelfde issue als altijd: zowel op mijn huidige als vorige locatie kan Proximus (en consoorten) 'slechts' 40 mbps garanderen. Of dat nu voldoende is of niet, is een zinloze discussie en voor iedereen verschillend natuurlijk.liegebeestig schreef:Blij dat ik bij de vorige prijsverhoging mijn idee daarover kenbaar heb gemaakt met mijn voeten: overgestapt naar VDSL.
Wie klaagt, gewoon opstappen en niet klagen dus. En toch weet ik dat heel mijn straat als brave Vlaminkjes gaat blijven bij Telenet. Ochja, we kunnen het nog altijd betalen dusja...
Hier een perfect 100/35 profiel maar niemand die overstapt. Nu, hoe minder er op de proximus koperdraad zitten in de straat hoe stabieler dus ik zwijg maar.Rverm schreef:Zelfde issue als altijd: zowel op mijn huidige als vorige locatie kan Proximus (en consoorten) 'slechts' 40 mbps garanderen. Of dat nu voldoende is of niet, is een zinloze discussie en voor iedereen verschillend natuurlijk.liegebeestig schreef:Blij dat ik bij de vorige prijsverhoging mijn idee daarover kenbaar heb gemaakt met mijn voeten: overgestapt naar VDSL.
Wie klaagt, gewoon opstappen en niet klagen dus. En toch weet ik dat heel mijn straat als brave Vlaminkjes gaat blijven bij Telenet. Ochja, we kunnen het nog altijd betalen dusja...
phil48 schreef:Als het zoveel beter EN goedkoper is, waarom zit je dan eigenlijk nog bij Orange ?proximusboyke schreef:neenee ik bedoel 25% korting orange zoals raf zegt.
mijn voorbeeld
4x go intense 84€
1x suf card 3€
1x internet boost 15€ (om toch wa gelijke snelheid van telenet te halen)
1x internet tv 49€
tesamen 148€ en als ik correct wel vergelijken met telenet +10€ vaste lijn
wigo 60gb kost 147.71€
Zo eenvoudig kan je dat niet stellen. Dit is afhankelijk van uw verbruik en wensen. Wij betalen:boonpwnz schreef:Voor gezinnen met 4 is telenet goedkoper voor een koppel of alleenstaande is orange duidelijk goedkoper als je de internet boost niet nodig hebt.
Ja man... edpnet is 34,99Dfrog schreef:Dit is afhankelijk van uw verbruik en wensen. Wij betalen:
edpnet 100/30, onbeperkt: 33 eur
Het profiel van de gezinsleden en het persoonlijk smartphonegebruik speelt geen rol meer? Dan is Telenet perfect geslaagd in haar opzet om de concurrentie zoveel mogelijk uit te schakelen.boonpwnz schreef:Voor gezinnen met 4 is telenet goedkoper voor een koppel of alleenstaande is orange duidelijk goedkoper
Nee he je kan je pot verdelen adhv hoeveel jij en je kind nodig hebben. Als ik in mijn geval van Orange ontbundel zoals jij voorstelt ben ik duurder uit.raf1 schreef:Het profiel van de gezinsleden en het persoonlijk smartphonegebruik speelt geen rol meer? Dan is Telenet perfect geslaagd in haar opzet om de concurrentie zoveel mogelijk uit te schakelen.boonpwnz schreef:Voor gezinnen met 4 is telenet goedkoper voor een koppel of alleenstaande is orange duidelijk goedkoper
Leuke tabel maar je moet dan wel eerst fiber kunnen krijgen wat niet het geval is voor vermoedelijk > 95%.fibrbuzz1 schreef:Hieronder nog eens een voorbeeld van hoeveel er met fiber te besparen valt