Telenet stop met Zoomit

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
MarkDM
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1872
Lid geworden op: 25 sep 2007, 20:14
Locatie: Berlare (O-Vl)
Uitgedeelde bedankjes: 33 keer
Bedankt: 119 keer

Net een brief gekregen. Ze stappen over op Doccle. Mij niet gezien: dan moet je de gegevens van de factuur zelf overzetten naar je bankapplicatie. Zoomit is toch veel gebruiksvriendelijker: alles staat klaar ingevuld.

Je kan ook kiezen voor email maar dat is niet beter.
Als je niet reageert sturen ze de facturen per briefpost. Ze doen maar !
Voip: Edpnet/Voiptiger met Linksys SPA3102
Internet: Edpnet Vdsl XL met Fritzbox 7360
TV: Telenet CI+/Digicorder en Astra op Xtrend met Open-Pli
luukske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 17 keer

Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Doccle heeft toch een optie waarbij je de factuur gewoon kan betalen via hun platform?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.
Gebruikersavatar
honda4life
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5659
Lid geworden op: 03 jan 2010, 21:42
Locatie: 127.0.0.1
Uitgedeelde bedankjes: 186 keer
Bedankt: 315 keer

Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?
✂ – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – – –
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

Wat bedoel je daarmee?
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Ik vind doccle keihandig voor men loonfiches. Hoe vaak ik vergeet bij partena professional hoe men bedrijf daar noemt :roll:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Simpel: je word met je neus elke maand opnieuw op de feiten geduwd wat zaken zoal kosten. Verdoken prijsverhogingen heb je gezien, fouten zie je sneller,...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
DiffieHM
Member
Member
Berichten: 54
Lid geworden op: 18 jun 2020, 20:19
Uitgedeelde bedankjes: 14 keer
Bedankt: 6 keer

powaq schreef:
honda4life schreef:
powaq schreef:
luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.
Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?
Wat bedoel je daarmee?
Is een typo denk ik, hij bedoelde wellicht "aangerekend". En moest je het niet weten, met domiciliëring teken je eigenlijk een blanco cheque. Die kunnen afschrijven van je rekening wat ze willen. Zeker bij diensten waar je met een variable kost zit afhankelijk van bv gebruik is dat bij mij een grote no-no.

Persoonlijk probeer ik ook zoveel mogelijk zelf de overschrijving te doen. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel je betaalt. Gewoon 1x per week 10 minuutjes tijd daarvoor nemen is toch niet zoveel gevraagd? En zoals hierboven al aangehaald, jij blijft je bewust van wat je uitgeeft.
Gebruikersavatar
cadsite
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4657
Lid geworden op: 20 jan 2015, 16:10
Locatie: Kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
Bedankt: 344 keer
Contacteer:

luukske schreef:Ik heb dat geprul met betalen via Zoomit nooit gesnapt. Domiciliering is toch veel gemakkelijker, ik snap niet dat daar zoveel tegenstanders van zijn.
Ik moet dal dat digitale geprul niet en domiciliëring al helemaal niet.
Het is mijn geld en ik bepaal wanneer dat weg gaat.
Dat werkt al 20 jaar probleemloos en dat zal zo blijven.
luukske
Plus Member
Plus Member
Berichten: 147
Lid geworden op: 10 mei 2020, 12:33
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 86 keer
Bedankt: 17 keer

Die blanco cheque is eigenlijk een non-argument. Als je de kosten gemaakt hebt en daar de factuur van krijgt, dan zul je die moeten betalen, domiciliering of niet.
Ik krijg overigens nog steeds de facturen via Doccle of e-mail binnen met domiciliering, dus ik weet perfect wat er van de rekening af gaat gaan. Dat is overigens het handige van een Zoomit of Doccle, zij bewaren de facturen voor je voor een langere tijd. Kan ik mijn mailbox af en toe leegmaken zonder dit kwijt te raken. En natuurlijk voor het herinneren van de naam van het bedrijf waar je werkt :-D
Gebruikersavatar
Fallschirmjaeger
Premium Member
Premium Member
Berichten: 724
Lid geworden op: 07 mei 2011, 14:46
Uitgedeelde bedankjes: 25 keer
Bedankt: 90 keer

Via zoomit is het 1 klik nadat ik het bedrag gecontroleerd heb. Bovendien kies ik wanneer ik wil betalen (ik betaal altijd direct bij het ontvangen van een factuur) ipv de tegenpartij via hun vervaldag.

Spijtig dat zoomit nooit doorgebroken is, ik ben absolute fan van dat platform.
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

DiffieHM schreef:
powaq schreef:
honda4life schreef:
powaq schreef: Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.
Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?
Wat bedoel je daarmee?
Is een typo denk ik, hij bedoelde wellicht "aangerekend". En moest je het niet weten, met domiciliëring teken je eigenlijk een blanco cheque. Die kunnen afschrijven van je rekening wat ze willen. Zeker bij diensten waar je met een variable kost zit afhankelijk van bv gebruik is dat bij mij een grote no-no.

Persoonlijk probeer ik ook zoveel mogelijk zelf de overschrijving te doen. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel je betaalt. Gewoon 1x per week 10 minuutjes tijd daarvoor nemen is toch niet zoveel gevraagd? En zoals hierboven al aangehaald, jij blijft je bewust van wat je uitgeeft.
Yep ik vermoed het ook dat hij aangerekend bedoelde.
In ieder geval gewoon manueel je facturen betalen is het beste, zo doe ik het altijd al. Vervaldatum + enkele dagen :angel:
Heb voor een paar zaken domiciliëring maar dat zijn gewoon altijd dezelfde bedragen. Heb nog nooit van m'n leven een issue daarmee gehad (je krijgt op voorhand toch de facturen moest er iets mis zijn..).

Het grootste probleem dat ik met dingen zoals Doccle heb is dat het weer een bedrijf is dat al die gegeven over jou bezit voor een, zeer beperkt, praktisch voordeel (centraliseren van je documenten, kan je makkelijk zelf doen).
Gebruikersavatar
Joe de Mannen
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5339
Lid geworden op: 22 feb 2005, 12:46
Uitgedeelde bedankjes: 487 keer
Bedankt: 556 keer

Doccle is zogezegd veiliger dan per email een pdf factuur sturen.
Hoe groot is de kans dat net die ene mail naar mij gehacked/onderschept wordt ? Heel klein.
Als dat zou gebeuren heeft de hacker 1 document van mij.
Hoeveel moeite gaat iemand doen om 1 document vzn mij te bemachtigen ? Weinig.

Doccle is een platform/server waar miljoenen documenten van miljoenen mensen op staan.
Hoeveel moeite wil een hacker daar voor doen ?

No doccle for me...
J.
Ik ben alleen verantwoordelijk voor mij eigen uitspraken, niet voor wat anderen ervan maken of aan toevoegen...
fendtje
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 774
Lid geworden op: 04 jan 2007, 01:06
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 70 keer

DiffieHM schreef:
powaq schreef:
honda4life schreef:
powaq schreef: Same here, ik begrijp de toegevoegde waarde van zaken zoals Zoomit of Doccle totaal niet.
Het feit dat je iets meer controle hebt wat je aangetekend wordt?
Wat bedoel je daarmee?
Is een typo denk ik, hij bedoelde wellicht "aangerekend". En moest je het niet weten, met domiciliëring teken je eigenlijk een blanco cheque. Die kunnen afschrijven van je rekening wat ze willen. Zeker bij diensten waar je met een variable kost zit afhankelijk van bv gebruik is dat bij mij een grote no-no.

Persoonlijk probeer ik ook zoveel mogelijk zelf de overschrijving te doen. Jij bepaalt zelf wanneer en hoeveel je betaalt. Gewoon 1x per week 10 minuutjes tijd daarvoor nemen is toch niet zoveel gevraagd? En zoals hierboven al aangehaald, jij blijft je bewust van wat je uitgeeft.
Een domiciel die betaald is kan op eenvoudige vraag van klant aan zijn bank binnen de 6 weken gewoon terug gestort worden op rekening.
Is minder dan 10 minuten per week tijd.
Vandaag vraag , morgen terug op rekening.
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

Hier ga je er vanuit dat je het ook gezien hebt. Ik ken voldoende mensen die nooit ofte nimmer naar hun aanrekeningen kijken, onder het kom van 'de betaling gebeurd automatisch'...
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
1207
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3395
Lid geworden op: 11 jun 2009, 11:02
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 95 keer

luukske schreef:Die blanco cheque is eigenlijk een non-argumentD
Nooit geen blunder van zo.n bedrijf meegemaakt dat teveel vd rekening plukte en de miserie om da geld terug te krijgen?

Ik wel en toen was het gedaan met domiciliëring.
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

devilkin schreef:Hier ga je er vanuit dat je het ook gezien hebt. Ik ken voldoende mensen die nooit ofte nimmer naar hun aanrekeningen kijken, onder het kom van 'de betaling gebeurd automatisch'...
Ik ken ook voldoende mensen die hun factuur van Proximus of Telenet nog nooit gezien hebben :bang:
powaq
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 944
Lid geworden op: 16 sep 2008, 11:43
Uitgedeelde bedankjes: 19 keer
Bedankt: 62 keer

devilkin schreef:Hier ga je er vanuit dat je het ook gezien hebt. Ik ken voldoende mensen die nooit ofte nimmer naar hun aanrekeningen kijken, onder het kom van 'de betaling gebeurd automatisch'...
Ok maar als je die moeite zelfs niet doet, sorry maar dan verdien je het. Dat is gewoon je geld als een slechte huisvader beheren.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

Zijn er zoveel mensen die hun facturen niet bekijken?

Ik vind juist interessant om te zien hoevele minuten ik gebeld heb/smsen etc. De prijs is iedere maand hetzelfde als dat een ander bedrag is merk ik dat de dag van de factuur zelf nog op. Ben daar misschien wel erg extreem in maar ik betaal mijn facturen dan ook meestal direct en ga al panikeren bij een domiciliëring die niet op tijd op hun rekening staat en dat het dan toch nog in orde komt.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

boonpwnz schreef:Zijn er zoveel mensen die hun facturen niet bekijken?
Toen ik in boekhoudkantoor werkte was het ongeveer 20% van de zelfstandigen die facturen van nutsvoorzieningen nooit bekeken, die kwamen bij ons toe in de enveloppe nog.

Oldskool way is voor mij nog altijd het beste voor mij.
depeje
Premium Member
Premium Member
Berichten: 695
Lid geworden op: 22 jan 2011, 00:27
Locatie: Brussel
Uitgedeelde bedankjes: 152 keer
Bedankt: 31 keer
Contacteer:

luukske schreef:Die blanco cheque is eigenlijk een non-argument. Als je de kosten gemaakt hebt en daar de factuur van krijgt, dan zul je die moeten betalen, domiciliering of niet.
Het gebeurt toch regelmatig dat bedrijven meer proberen aan te rekenen dan waar ze recht op hebben. En dan heb je enkel de optie om domiciliëringen van hun volledig te blokkeren en op overschrijvingen over te stappen. Met zoomit kan je het bedrag betwisten en nadat hun rekenwerk rechtgezet is terug zoomit blijven gebruiken.
bollegijs
Premium Member
Premium Member
Berichten: 654
Lid geworden op: 31 jul 2019, 13:26
Uitgedeelde bedankjes: 37 keer
Bedankt: 18 keer

ook wel gekend als 'creatieve facturatie'. gebeurd meer of je zou denken :)
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

boonpwnz schreef:Zijn er zoveel mensen die hun facturen niet bekijken?
Ik kijk daar eigenlijk ook maar enkele keren per jaar naar (tenzij ik eens recht heb op een korting om dit op te volgen).

Ik ben ondertussen 20 jaar Telenet klant en heb nog nooit een fout gehad... evenmin met al mijn andere domicilieringen.
Gebruikersavatar
raf1
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4954
Lid geworden op: 17 nov 2009, 22:39
Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
Bedankt: 1542 keer

Als je bij Telenet zit, hoef je inderdaad niet naar je facturen te kijken. Je betaalt sowieso te veel. :lol:
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

raf1 schreef:Als je bij Telenet zit, hoef je inderdaad niet naar je facturen te kijken. Je betaalt sowieso te veel. :lol:
Ik moet dan ook niet naar DSL-waardes, profielen, afstanden, ... kijken omdat het gewoon werkt :lol:
Gebruikersavatar
devilkin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4884
Lid geworden op: 17 mei 2006, 20:10
Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
Bedankt: 341 keer
Contacteer:

En na dit intermezzo terug on topic?
Telenet All-Internet -- using CV8560E & OPNsense on PCEngines APU2E4
Proximus & Mobile Vikings -- Using OnePlus 8 Pro (ROM: Stock)
R2D2
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1170
Lid geworden op: 20 aug 2015, 15:07
Uitgedeelde bedankjes: 65 keer
Bedankt: 67 keer

DarkV schreef: Ik ben ondertussen 20 jaar Telenet klant en heb nog nooit een fout gehad... evenmin met al mijn andere domicilieringen.
Ik ben nu 6 jaar klant en heb wel al verkeerde aanrekeningen gehad. Werden allemaal rechtgezet.
Maar daarom laat ik domiciliering niet vallen. Dat heeft er immers niets mee te maken. Betalen moet je toch. Te laat betalen kost je herinneringskosten.

Wat betreft Zoomit en Doccle: nooit begrepen waarom de twee systemen naast elkaar bestonden bij dezelfde bank (in mijn geval KBC).
Eerst had ik Zoomit en dan later kwam er Doccle en dat werd me langs alle kanten opgedrongen. Bij KBC kon men mij niet zeggen wat het verschil was en wat de visie op lange termijn was.
Intussen kwam er ook itsme waar ik ook al geen voorstander van was omdat het absurd is dat je een systeem van een privé-organisatie moet gebruiken om je te legitimeren bij de overheid. Wellicht omdat de eID software van de overheid nooit stabiel gewerkt heeft en de lobbying van de banken bij De Croo des te beter. Maar intussen moet ik dus ook itsme gebruiken om de documenten van KBC te kunnen lezen in Doccle.
Want (oh ironie) : KBC vindt Doccle op zich blijkbaar niet veilig genoeg meer en versleutelt zijn documenten nogmaals zodat je itsme nodig hebt om ze te kunnen lezen.

Mijn Telenetfacturen komen ook terecht in Doccle maar ze zijn voor mijn boekhouding onbruikbaar als officieel stuk door een groot "DUPLICATA" watermerk. Waarom dit watermerk?
Ik ben dus verplicht om de originele facturen dadelijk te downloaden als ik een melding per mail krijg want na enkele maanden zijn die originelen niet meer te beschikbaar.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Fallschirmjaeger schreef:Via zoomit is het 1 klik nadat ik het bedrag gecontroleerd heb.
En met Doccle ? Is dat niet identiek hetzelfde ?
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Geen domiciliëring hier. Wie wil aanrekenen kan ook een factuur sturen die ik kan controleren. Het is veel gemakkelijker om te reclameren als je nog niet betaald hebt. Bij fouten wacht ik op de juiste factuur voor ik betaal.

Ik vind facturen ook goed om u bewust te houden van wat je uitgeeft en hoe de prijzen/gebruik evolueren. Elke maand met de neus op de feiten gedrukt worden zet sneller tot actie aan. Een domiciliëring is een gat in uw zak.

Proximus probeert het steeds en ooit heb ik het eens per ongeluk aanvaard. Een maand later een herinneringsbrief met dreiging extra kosten. De digitale factuur had ik echter nooit gezien. Van de eerste keer miserie en dus direct terug op papier gevraagd.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

Dizzy schreef:Het is veel gemakkelijker om te reclameren als je nog niet betaald hebt. Bij fouten wacht ik op de juiste factuur voor ik betaal.
Zoals anderen reeds schreven is dat niet het geval... het enige is nog meer ellende want men gaat je extra kosten aanrekenen en/of je dienst annuleren wegens het niet betalen van een factuur.
Dizzy schreef:Een domiciliëring is een gat in uw zak.
Ik weet perfect wat mijn maandelijkse/jaarlijkse kosten zijn... al of niet een domiciliëring zal daar niets aan veranderen.
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Ik heb nog nooit extra kosten aangerekend gekregen voor een fout van de andere partij, laat staan dat ik ze zou overwegen te betalen. Eerst excuses lijkt me een logischere werkwijze. Meestal zijn ze redelijk snel met een nieuwe en juiste factuur, die ik dan ook betaal zonder problemen. Als je al betaald hebt en moet terugvorderen verloopt dan niet zo snel :lol:

Ik heb ook al extra's betwist voor zogezegd onbetaalde facturen tijdens vakantie. Bij thuiskomst zit zowel de factuur als de herinnering met kosten al in de bus. Dan is het zaak om de data te controleren, vaak zijn die facturen gedateerd lang voor uw vertrek. Ook is het niet correct om al bij eerste herinnering kosten aan te rekenen.

Mensen zijn soms wat te meegaand met alles en staan te weinig op hun strepen. Sommige bedrijven zijn pas bereid iets te doen als je wat moeilijk doet.

Domiciliëringen gaan automatisch en niet iedereen zal dan nog de reflex hebben alles na te kijken. De kans om dingen te missen is dus groter.
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Dizzy schreef:Ook is het niet correct om al bij eerste herinnering kosten aan te rekenen.
Kosten mogen zoiezo enkel aangerekend worden als ze werkelijk gemaakt zijn.
Orange (gsm) bv rekent bij de eerste herinnering direct 6-7 euro "kosten" aan, en de herinnering sturen ze via sms.
Dat is dus een "kost" die ze nooit kunnen bewijzen, want die hebben ze gewoonweg niet gemaakt.
En intussen is het dacht ik verboden om kosten aan te rekenen bij de eerste herinnering, maar ze doen wel lustig voort.

Ik heb idd ook voor dat ik op verlof ga, en bij terugkomst rekening + herinnering in de bus heb.
Het kan toch echt niet dat je minder dan 3-4 weken tijd krijgt om te betalen.
Zelfs de overheid eigent zich een 90 dagen betaaltermijn toe.
boonpwnz
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4357
Lid geworden op: 05 jul 2017, 09:50
Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
Bedankt: 100 keer

It

Ik krijg op 29-30 ste van de maand de factuur van Orange en moet deze tegen dit weekend betaald hebben.

Dus dat is wel betaald maar dat is nog geen 2 weken.

Voorbeeld:

Factuurdatum:
30 juli 2020

Totaalbedrag van deze factuur: xx,xx € incl. btw
Gelieve te betalen vóór: 09/08/2020
Dizzy
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5514
Lid geworden op: 06 dec 2009, 13:28
Locatie: Hier ter plaatse
Uitgedeelde bedankjes: 104 keer
Bedankt: 313 keer

Belgen zijn veel te braaf en pikken dat te vaak. Zoals een Proximus-manager ooit presteerde te beweren op een klantenmeeting: "Belgen betalen graag". :bang:
Hoe krommer de tenen, hoe gevoeliger de schenen
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”