Ik ben op zoek naar een VGA (male) to HDMI (female) adapter:
Op AliExpress (waar de afbeelding van komt) is deze te koop voor enkele euro’s maar de verzendtijd is te lang.
Laat de prijs incl. verzending maar weten.
Gezocht: VGA to HDMI adapter
- FiberMonkey
- Plus Member
- Bedankt: 4 keer
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
Aansluitend: denk aan de richting van het beeldsignaal: HDMI naar VGA betekent omzetten van een digitaal signaal via een chip in die module naar analoog, de 'flow' kan dus niet omgekeerd worden, ondanks dat je mogelijk stekkers op die manier kan aansluiten.
//edit: bij het zoeken naar bovenstaande blijkt deze combinatie van flow en aansluitingen niet vanzelfsprekend te zijn...
Misschien nog sneller te vinden als gewone converter met 2 gender changers er aan?
https://www.allekabels.nl/searchresult. ... aar%20hdmi < dit is wat in je titel staat, maar niet wat in bovenstaande foto staat.
//edit: bij het zoeken naar bovenstaande blijkt deze combinatie van flow en aansluitingen niet vanzelfsprekend te zijn...
Misschien nog sneller te vinden als gewone converter met 2 gender changers er aan?
https://www.allekabels.nl/searchresult. ... aar%20hdmi < dit is wat in je titel staat, maar niet wat in bovenstaande foto staat.
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Kortom: welk bronsignaal wil je omzetten naar een ander? VGA (analoog) naar HDMI (digitaal) of omgekeerd? Het eerste zal lastig worden, het tweede is piece of cake.
Computer(k)nul
- FiberMonkey
- Plus Member
- Bedankt: 4 keer
Mijn excuses voor de verwarring.
Doel: HP ProLiant ML350 G6 server met VGA uitgang aansluiten op monitor met HDMI ingang.
Doel: HP ProLiant ML350 G6 server met VGA uitgang aansluiten op monitor met HDMI ingang.
-
- Member
- Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
- Bedankt: 12 keer
Zo'n dingen vind je vrij snel online.
Zoals deze, op Amazon? Is nu als voorbeeld de eerste die ik vond... De verzendtijd is (intern, maar ook bij bpost zelf) met de huidige crisis wel iets langer, maar meestal altijd veel sneller dan aangegeven.
Ik heb al 2x adaptertjes besteld die het omgekeerde doen, en die werken perfect!
Zoals deze, op Amazon? Is nu als voorbeeld de eerste die ik vond... De verzendtijd is (intern, maar ook bij bpost zelf) met de huidige crisis wel iets langer, maar meestal altijd veel sneller dan aangegeven.
Ik heb al 2x adaptertjes besteld die het omgekeerde doen, en die werken perfect!
An easily-interested brunette who loves to explore the unfamiliar