Telenet winkel sneller dan Online?

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
zeromancer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2013, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Klein vraagje,

Als je in de telenet winkel als nieuwe klant een internet abbo gaat kopen, Kan je dan de modem gewoon daar meenemen en zelf installeren thuis?
Ik merk op dat als ik online het bestel formulier invul je altijd een technieker moet laten komen, of je nu zelf installeert of niet. (voor de modem te leveren blijkbaar).

Wachten op een technieker is blijkbaar 2/3 weken. terwijl ik anders in het weekend even de telenet winkel binnenkan.
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

zeromancer schreef:Wachten op een technieker is blijkbaar 2/3 weken.
Op basis van wat is dit... ik merk dat het meestal binnen enkele dagen al kan (tenzij het recent zo druk moest geworden zijn).
zeromancer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2013, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Van hun online bestel tool. (ligt nu wel regelmatig plat)
Als ik deze invul kan ik pas een technieker kiezen eind maart/begin april.


+ Nog een vraagje. ik zou van Orange internet naar telenet internet gaan. Maar mijn gsm abbo hou ik bij orange.
Ik denk persoonlijk dat ik dan beter Niet die easy switch gebruik maar beter internet zelf opzeg bij orange voor problemen te vermijden. Klopt dit? of maakt dit niet uit en zien zij zelf dat dit enkel over internet gaat?
M_016
Premium Member
Premium Member
Berichten: 679
Lid geworden op: 23 aug 2017, 22:52
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 76 keer

Destijds alles zelf gedaan = in de winkel gehaald/meegekregen en zelf geïnstalleerd (met bellen voor activatie) maar toegegeven ik had toen ook een actieve (niet interactieve) coax TV-aansluiting
Easy switch of niet is een keuze die u zelf dient te maken maar ik vermoed dat én Orange én Telenet niet (gelijktijdig) actief kunnen zijn op één coax-aansluiting dus misschien best toch met easy switch op datum xyz, nee?
DarkV
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2798
Lid geworden op: 17 apr 2019, 11:47
Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
Bedankt: 112 keer

zeromancer schreef:ik zou van Orange internet naar telenet internet gaan.
Gewoon nieuwsgierig... wat is hier de reden voor ?
zeromancer
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 37
Lid geworden op: 08 feb 2013, 14:34
Uitgedeelde bedankjes: 4 keer
Bedankt: 1 keer

Snelheid voornamelijk. even uitgerekend wat het mij zou kosten om over te gaan naar gigabit snelheid bij telenet tegenover 200 bij orange.
Dat verschil wil ik wel betalen. Tv heb ik geen interessen in + gsm abbo bij orange zijn goed voor de moment.
(ik doe al mijn downloads en uploads in het weekend, vooral in de ochtend wegens echt unlimited dan. zou handig zijn moest dit 2-3x zo snel gaan.)
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”