Turboline - Scarlet ???

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
pluppie
Member
Member

Sinds vandaag heb ik dus een nieuw adslsignaal.
Een tijdje zat ik op het scarlet netwerk. Vroeger had ik Skynet en logde ik ook soms in met de account van mijn vader (die verbruikte max 500 Mb per maand en die 9.5Gb weggooien kon ik niet aanzien). Toen ik overschakelde naar Scarlet, kon ik niet meer inloggen met die account (heel logisch, ik zat niet meer op het turboline netwerk).
Nu schakel ik terug over naar Tiscali (turboline netwerk). Ik heb een ethernet adsl router (Thompson 510) en mijn oude scarlet account stond er nog in. Opeens merkte ik dat ik internet had (adsl signaal werd terug actief) en wat blijkt: ik ben ingelogd met mijn Scarlet account :???: :???:
Ik dacht dus: ik moet op het Scarlet netwerk zitten, ik probeer dus in te loggen met mijn vader's account (Skynet): no problem :eek:
Ik bel een vriend op en we wisselen even van account: ik kan ook inloggen met zijn scarlet account, maar hij niet met mijn Tiscali account.
Staan opeens alle netwerken open vanaf Turboline, of heb ik wel een heel speciaal lijntje???
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Neen,

Scarlet heeft én Turboline accounts én Broba accounts op hun eigen netwerk, dus ik vermoed dat zij gewoon authenticatie voor beide op een zelfde server hebben lopen en nog niet doorhebben dat je daar security voor kan instellen ( a2f kon dat wel bv. )

Mvg,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
pluppie
Member
Member

Sasuke schreef:Neen,

Scarlet heeft én Turboline accounts én Broba accounts op hun eigen netwerk, dus ik vermoed dat zij gewoon authenticatie voor beide op een zelfde server hebben lopen en nog niet doorhebben dat je daar security voor kan instellen ( a2f kon dat wel bv. )

Mvg,

Sasuke

Mercikes Sasuke.
Ze zullen wel weten dat dat gaat, maar dat iedere keer per nieuwe account instellen kost arbeidsduur en extra loonkost. En dat is iets wat hen meer interesseert dan af en toe een gebruiker die inlogt met iemands anders account.
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”