"Mijn thuisnetwerk" down

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
baggins
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 35
Lid geworden op: 18 jan 2015, 11:23
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Bedankt: 1 keer

Al meer dan een week krijg ik een foutmelding als ik op https://mijntelenet.be iets wens aan te passen aan mijn HGW:

Je aanvraag kan momenteel niet automatisch verwerkt worden, waarvoor onze excuses. Probeer het later nog even opnieuw.
Indien het probleem blijft aanhouden, neem je gerust contact op met onze klantendienst, dan kunnen we deze aanvraag zo snel mogelijk uitvoeren.


Vorige week heb ik dan ook naar de helpdesk gebeld maar daar wisten ze ook niet wat er aan de hand was. Men heeft dan een "dossier" opgemaakt en doorgestuurd naar de bevoegde diensten...
Ik neem aan dat ik niet de enige ben voor wie dit niet werkt?

Update: ik weet niet of mijn post hier iets mee te maken heeft, maar ik heb zonet een SMS van Telenet ontvangen dat mijn dossier nog in behandeling is...
snarie
Member
Member
Berichten: 59
Lid geworden op: 12 mar 2003, 19:57
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 4 keer

Zelfde probleem reeds 2 weken hier. Na overgang naar Wigo 9, geen "Mijn thuisnetwerk", "mijn Telefoon", "mijn mailboxen" meer. Helpdesk heeft dossier opgemaakt... Ik wacht af
jevaram
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 21 feb 2019, 11:42

Ik heb exact hetzelfde voor. Klantendienst is redelijk goed bereikbaar (niet te lang hoeven wachten) maar ze weten niet wat de oorzaak is. :eek:
Sweenie73
Starter
Starter
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 jun 2017, 17:38

Hier ook hetzelfde probleem met "Mijn thuisnetwerk". Ik heb dinsdag een berichtje via Messenger gestuurd. Ze hebben een dossier voor hun collega's aangemaakt.
Emile51
Member
Member
Berichten: 58
Lid geworden op: 27 dec 2019, 13:06
Uitgedeelde bedankjes: 49 keer
Bedankt: 4 keer

Hier ook hetzelfde! Dit is niet normaal meer.....

Blijkbaar zijn alle Telenet-diensten waar een gebruiker aan gekoppeld is (mijn Telenet, mijn netwerk, mijn Telemeter, Yelo-TV enz.) onderhevig aan dit fenomeen.
Dima_2005
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2490
Lid geworden op: 23 jan 2010, 15:45
Uitgedeelde bedankjes: 85 keer
Bedankt: 260 keer

Ah, ik heb ook net een e-router in huis gehaald, maar kon niks instellen.
Heb gebeld en er werd dossier aangemaakt ook.
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”