mijn telenet

Heb je vragen of opmerkingen over deze provider via de kabel? Post dan je vragen hier.
Plaats reactie
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Provider

hello,

"probleempje" of net niet :lol:

sinds vorige week woensdag heb ik bij mij op kot een telenet verbinding (expressnet).
nu omdat ik deze verbinding deel hier op kot had ik effe mijn volume willen checken, wat blijkt, mijn telemeter werkt niet...
werkt nu gewoon de telemeter niet of wordt er daadwerkelijk niet geteld?
want ik heb de laatste dagen toch al wel wat afgehaald :wink:

thanx
stephan
There are two types of planes : Fighters and Targets :wink:
airzimmy
Erelid
Erelid
Contacteer:
Provider

En krijg je nulletjes of errors of kan je niet normaal inloggen of .....
Aan jouw uitleg heeft niemand echt wat, het invulformulier naar de helpdesk invullen en aangeven zodat je achteraf niet voor een ambetante smalband komt te staan.
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Provider

sorry :oops:

de hele site "mijn telenet" werkt perfect, enkel op de pagina van de telemeter geeft hij overal nulletjes...
was idd al aan het overwegen om helpdesk te mailen

ciao
Limburg
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 27 keer
Bedankt: 4 keer
Provider

Een paar maanden geleden heb ik het ook gehad. Meer dan een maand stonden er nullen bij het verbruik. Nou gebruik ik nooit m'n maximum van 10Gig, dus weet ik het niet zeker, maar ik denk dat je verbruik niet geteld word.
Toen m'n aardlekschakelaar er eens uitvloog en het kabelmodem spanningsloos kwam (5 minuten) werd er weer geteld.
Dus probeer de reset eens: spanning een paar minuten van het modem
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Provider

als het aan de spanning van de modem ligt ga ik die heeeel goed verzorgen en NIET uittrekken :lol:
gamefreak977
Premium Member
Premium Member
Provider

stephan schreef:als het aan de spanning van de modem ligt ga ik die heeeel goed verzorgen en NIET uittrekken :lol:
Wil er iemand uitzoeken hoeveel spanning je op dat ding moet zetten voor zoiets te bereiken dan.
Dan transformatorke ofzo opzetten :p
stephan
Elite Poster
Elite Poster
Provider

nu ondertussen al 2 weken verder en nog steeds geen verandering op de telemeter... wwwiiieeeee :lol:

nog andere verklaringen hiervoor?

ciao
Geronimo

Wonderbaarlijk ik kom net hetzelfde tegen, al een dag of 4, 5 dat mijn telemeter zonder reden op 0 staat (zowel up als down). Mij hoor je niet klagen, maar ik vind het wel bizar. Ben vollen bak aan het leechen, maar ze gaan mij die toch achteraf niet aanrekenen eh?

Kvroeg mij af wat jullie er van dachten.

Greetingz uit Geraardsbergen aka margi-town
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:
Provider

Bij Telenet is het de gewoonte om niet aan te rekenen als de telemeter niet werkt. Je kan namelijk altijd zeggen: "hey, hoe moest ik weten dat ik te veel gedownload heb?". Versatel doet dat dan weer niet en ook bij Skynet is downtime voor de meter geen garantie op leech-time ;)
bke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
Bedankt: 6 keer
Provider

Het was eens zo dat de "volumemeter bijhoud server" down was bij Skynet. Als ik dan een reconnect deed stond het deeltje dat ik geleecht had in die tijd er niet bij terwijl de server dan wel weer up was als ik reconnecte! (Jammer dat ik maar 500 mb traffic ofzo had :evil: ) :eek: Dit mag meer gebeuren imho :wink:
Ares: (CPU) AMD Ryzen 1800x (RAM) 16GB DDR4 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 970 EVO 250 GB (VGA) NVidia GeForce 1050 Ti 4GB (OS) Windows 10 Pro
Apollo: (CPU) AMD FX 8300 (RAM) 8GB DDR3 (HDD) Samsung Spinpoint F1 1TB (SSD) Samsung 850 EVO 256GB (VGA) AMD Radeon HD 5850 (OS) Windows 10 Pro
Plaats reactie

Terug naar “Telenet (Base, Chello, UPC)”