Bestekes ,
ik ben op zoek naar een netwerktester die toch het één en ander zou moeten kunnen
- Kabels uitmeten ( onderbrekingen etc . . . )
- Lengte kabels
- Netwerk info
- Kabels zoeken (door signaal en uit te proben)
Iemand een idee ?? in feite een allroundtoestel voor een betaalbare prijs
netwerk tester - analyzer
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
De klassieker, de Fluke MicroScanner, kan het meeste van die taken. "Netwerkinfo" (wat je daar ook precies mee mag bedoelen) doet die niet. Een echt professioneel toestel die dat wel doet, zoals de Fluke CableIQ, zit meteen in een veel hogere prijsklasse. Maar m.i. kan je de gewenste "netwerkinfo" ook achterhalen door je computer eraan te hangen en de nodige commando's uit te voeren.
Heb die Pockethernet ook al overwogen maar als je ziet dat de (noodzakelijke) app al bijna 2 en een half jaar geen update meer gekregen heeft dan weet je het wel.
Btw, uitmeten, uitlezen, uitproben, ik vind het toch rare woorden, waar ik van ben zeggen we die woorden gewoon zonder het "uit" voorvoegsel en da's volgens mij toch even duidelijk, maar soit.
Heb die Pockethernet ook al overwogen maar als je ziet dat de (noodzakelijke) app al bijna 2 en een half jaar geen update meer gekregen heeft dan weet je het wel.
Btw, uitmeten, uitlezen, uitproben, ik vind het toch rare woorden, waar ik van ben zeggen we die woorden gewoon zonder het "uit" voorvoegsel en da's volgens mij toch even duidelijk, maar soit.