Aruba Access points

Heb je problemen met het instellen van je netwerk, bedraad of draadloos, dan kan je hier altijd terecht!
Plaats reactie
brampiec
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Beste,
Ik heb nog 5x Aruba AP-325 access points, deze zijn nog nieuw in verzegelde doos. Ik zou deze graag omruilen in nieuwe Aruba Instant IAP-315 of IAP-305 access points.
Is hier iemand die me hiermee kan helpen?

Alvast bedankt,
Mvg,
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Waarom juist ? Verkeerde aankoop en je hebt geen controller dus je wilt de built in controller cluster van de IAP gebruiken ?

Want een AP325 kan je perfect toch resetten om dan in IAP mode te draaien. Sinds de overname door HP is elk Aruba AP ofwel IAP, ofwel Controllerbased AP. Te kiezen bij first boot mode.
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
brampiec
Plus Member
Plus Member
Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
Bedankt: 4 keer

Correct, ik heb geen controller.
Sasuke schreef:Want een AP325 kan je perfect toch resetten om dan in IAP mode te draaien. Sinds de overname door HP is elk Aruba AP ofwel IAP, ofwel Controllerbased AP. Te kiezen bij first boot mode.
Dat is volgens mij enkel voor nieuwe access points die uitgebracht werden/worden zoals de AP-303. Deze komt met een unified OS. Ook verschillende topics op de aruba forums spreken dit tegen.
Misschien kan ik ze beter verkopen al heb ik geen idee wat je er nog voor kan krijgen...
Plaats reactie

Terug naar “Netwerken en Security”