VitalPBX & WeePee

zorka
Plus Member
Plus Member
Berichten: 126
Lid geworden op: 28 dec 2011, 09:58
Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
Bedankt: 10 keer

Zijn er hier mensen die een VitalPBX (vroegere Ombutel) draaien in combinatie met een SIP-trunk van WeePee?

Registratie verloopt correct (zowel zichtbaar in klantentool als via asterisk cli), alleen komen er geen inkomende gesprekken binnen. Met sip-debug aan, is in mijne ogen de enigste fout

<--- Reliably Transmitting (NAT) to 146.148.114.244:5060 --->
SIP/2.0 484 Address Incomplete
Via: SIP/2.0/UDP 146.148.114.244:5060;branch=z9hG4bK4e64e17f;received=146.148.114.244;rport=5060
From: "0492xxxxxx" <sip:[email protected]>;tag=as6e13feb4
To: <sip:[email protected]:5060>;tag=as5933b29d
Call-ID: [email protected]:5060
CSeq: 102 INVITE
Server: VitalPBX
Allow: INVITE, ACK, CANCEL, OPTIONS, BYE, REFER, SUBSCRIBE, NOTIFY, INFO, PUBLISH, MESSAGE
Supported: replaces, timer
Content-Length: 0

En ik vermoed dat het te maken heeft met een regel in het dailplan dat automatisch aangemaakt wordt, waarin een internationale notatie wordt verwacht ipv de lokale die WeePee doorstuurt (+32492xxxxxx ipv 0492xxxxxx)

exten => _[+*#0-9A-Za-z].,1,NoOp(Incoming call through: WeePee)

Enfin, als er mensen zijn bij wie dit wel werkt dan hoor ik het graag.
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”