A2F sinds Mei, nog steeds tevreden

Nog vragen of opmerkingen over ADSL2FIT? Post ze hier maar.
Plaats reactie
svb
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 42
Lid geworden op: 19 mei 2004, 20:15

Ik ben nu bij A2F sinds mei 2004, en ik ben nog steeds tevreden, mijn uploadsnelheid is Altijd vanaf het begin gebleven op 45 - 55 KB / s, da's 3 minimum 3 x sneller als wat ik had bij Telenet ;) Mijn download zit altijd tussen de 300 en de 420 KB / s ... Ik heb enkele dagen gehad dat er toch wel een trage verbinding was ... 2 KB / s ... Enkele maanden geleden, toen had iedereen problemen ... Nu heeft, zoals ik kan zien in de speedtest thread, iedereen een snelle verbinding ;-) Nu begrijp ik dus niet waarom er hier nog enkelen wat zitten te reclameren over een factuurtje dat niet op tijd is ofzo!

'k Zou A2F willen bedanken, een van mijn harddisks is gecrashed enkele weken geleden, bij telenet zou het me minimum 7 maanden gekost hebben om alles terug te hebben, nu heb ik alles bijna terug (op moeilijk te vinden dingen na), en nog veel anderen dingen ;-)

Stijn
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

svb schreef:Nu begrijp ik dus niet waarom er hier nog enkelen wat zitten te reclameren over een factuurtje dat niet op tijd is ofzo!

Wel, stel je eens voor dat je een nieuwe auto koopt van merk X. Het 1ste jaar staat hij 5 maanden in de garage omdat stuk Y kapot gegaan is. De garagist zal het vervangen onder garantie, wat mooi is uiteraard maar de fabrikant van stuk Y heeft 'ergens' problemen en levering blijft uit. Je garagist kan er niets aan doen maar jij bent wel 5 maand zonder auto. Zal je na dat jaar nog positief spreken over je garage ook al is je stuk Y uiteindelijk geleverd?
svb schreef:'k Zou A2F willen bedanken, een van mijn harddisks is gecrashed enkele weken geleden, bij telenet zou het me minimum 7 maanden gekost hebben om alles terug te hebben, nu heb ik alles bijna terug (op moeilijk te vinden dingen na), en nog veel anderen dingen ;-)

Stijn

Hier ontgaat de logica me volledig. Of heb je een internetverbruik dat anders is dan het mijne? 'k Zal in die richting denken ;)
Laatst gewijzigd door airzimmy op 03 okt 2004, 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
crapiecorn.

ik denk dat hoe bedoelt dat hij alles vlugger terug kon downen omwille van meer volume.
byter
Pro Member
Pro Member
Berichten: 335
Lid geworden op: 02 dec 2003, 14:50
Locatie: Genk
Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
Bedankt: 6 keer

svb schreef:Nu heeft, zoals ik kan zien in de speedtest thread, iedereen een snelle verbinding ;-) Nu begrijp ik dus niet waarom er hier nog enkelen wat zitten te reclameren over een factuurtje dat niet op tijd is ofzo!


een serieuze veralgemening
er is een vooruitgang maar we zijn er imo nog niet

btw over die factuur ..het is een klein dingetje maar toont iets over het (gebrek aan?) professionalisme bij webvisie

zo hebben ze overlaatst hier ook iets gedaan wat zeer amateuristisch overkwam maar het heeft wel tot gevolg dat ik terug betere downloadsnelheid heb :|
rtl
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 791
Lid geworden op: 22 mar 2004, 15:29
Uitgedeelde bedankjes: 23 keer
Bedankt: 31 keer

iedereen is gewoon afgestapt van A2Zuig
vandaar dat ze nu weer genoeg bandbreedte hebben 8)


lol @ swear filter
Gebruikersavatar
Styno
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1440
Lid geworden op: 06 nov 2003, 17:38
Locatie: Somewhere over the rainbow....

_rEuTeL_ schreef:iedereen is gewoon afgestapt van A2Zuig
vandaar dat ze nu weer genoeg bandbreedte hebben 8)

Zo lijkt het inderdaad wel ja, vorig jaar deze tijd zijn alle grote problemen begonnen bij a2f, en zeer toevallig 1 jaar later komt alles stillaan terug op zijn poten terecht...

Styno
echo '[q]sa[ln0=aln256%Pln256/snlbx]sb3135071790101768542287578439snlbxq'|dc
echo '16i[q]sa[ln0=aln100%Pln100/snlbx]sbA0D4D465452snlbxq'|dc
Afbeelding
Gast

Kijk eerst eens naar telenet of liever telenet. Is duurder is trager (upload snelheid) en geeft een stuk minder limiet. En dan nog die reclame pff. Wat zeggen jullie over dit :twisted:
airzimmy
Erelid
Erelid
Berichten: 1047
Lid geworden op: 19 sep 2002, 14:01
Contacteer:

Anonymous schreef:Kijk eerst eens naar telenet of liever telenet. Is duurder is trager (upload snelheid) en geeft een stuk minder limiet. En dan nog die reclame pff. Wat zeggen jullie over dit :twisted:

Ik heb allesinds wat in m'n voorwaarden staat.
RaDa
Starter Plus
Starter Plus
Berichten: 28
Lid geworden op: 30 apr 2004, 11:00

svb schreef:Ik ben nu bij A2F sinds mei 2004, en ik ben nog steeds tevreden, mijn uploadsnelheid is Altijd vanaf het begin gebleven op 45 - 55 KB / s, da's 3 minimum 3 x sneller als wat ik had bij Telenet ;) Mijn download zit altijd tussen de 300 en de 420 KB / s ... Ik heb enkele dagen gehad dat er toch wel een trage verbinding was ... 2 KB / s ... Enkele maanden geleden, toen had iedereen problemen ... Nu heeft, zoals ik kan zien in de speedtest thread, iedereen een snelle verbinding ;-) Nu begrijp ik dus niet waarom er hier nog enkelen wat zitten te reclameren over een factuurtje dat niet op tijd is ofzo!

'k Zou A2F willen bedanken, een van mijn harddisks is gecrashed enkele weken geleden, bij telenet zou het me minimum 7 maanden gekost hebben om alles terug te hebben, nu heb ik alles bijna terug (op moeilijk te vinden dingen na), en nog veel anderen dingen ;-)

Stijn


Same hier man

ben ook sinds mei bij A2F

steeds zalige topspeeds, geen limieten tot mei 2005 en heb nog nooit probs gehad met facturatie ofzo
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

het internet is vrij goed daar kan ik weinig van zeggen in begin was het wat traag maar ja , .. help desk sux heb nog nooit zoiets meegemaakt in mijn leven, maar als ze nu eens hun woord houden unlimited internet nee paar maand later volume beperking, voor mij gewoon reclame stunt, je mag een server draaien maar door dynamisch ip ni bereikbaar , weet wel dat als je dyndns gebruikt dat het gaat maar het is niet de bedoeling dat men er vanuit gaat dat er gratische services zijn op het internet die dit aanbieden.. tenzei men deze service zelf aanbied.

dus in principe moogde u een server aan schaffen om naar te kijken , een statisch ip kan men niet verkrijgen als particulier..

en ik will skynet die upload nog well eens zien overschrijden of eender welk andere internet provider tenzij men een extra duur abonnement neemd, ..

> telenet heeft alles geblokeerd onder 1024 dus spreekt me daar ni van, skynet heeft tenminste alleen maar een poort 25 blockering telenet is gewoon diefstal voor wat het is !!!!!!!!!

in principe alle internet providers met volume limiten zijn dieven want

1 alle data die je download is niet gevraagd, neem nu stom weg spam , ddos, of gewoon verloren packets vanwege dynamisch ip, ..
2 zowel the uploader als de downloader betalen voor dezelfde data.

voor zoon prijs ben ik tevreden met wat ze aan bieden buiten een paar aan merkingen
Laatst gewijzigd door Ofloo op 04 okt 2004, 07:48, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
AnD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3824
Lid geworden op: 18 okt 2003, 12:29
Locatie: Hasselt
Uitgedeelde bedankjes: 393 keer
Bedankt: 87 keer

RaDa schreef:
svb schreef:Ik ben nu bij A2F sinds mei 2004, en ik ben nog steeds tevreden, mijn uploadsnelheid is Altijd vanaf het begin gebleven op 45 - 55 KB / s, da's 3 minimum 3 x sneller als wat ik had bij Telenet ;) Mijn download zit altijd tussen de 300 en de 420 KB / s ... Ik heb enkele dagen gehad dat er toch wel een trage verbinding was ... 2 KB / s ... Enkele maanden geleden, toen had iedereen problemen ... Nu heeft, zoals ik kan zien in de speedtest thread, iedereen een snelle verbinding ;-) Nu begrijp ik dus niet waarom er hier nog enkelen wat zitten te reclameren over een factuurtje dat niet op tijd is ofzo!

'k Zou A2F willen bedanken, een van mijn harddisks is gecrashed enkele weken geleden, bij telenet zou het me minimum 7 maanden gekost hebben om alles terug te hebben, nu heb ik alles bijna terug (op moeilijk te vinden dingen na), en nog veel anderen dingen ;-)

Stijn


Same hier man

ben ook sinds mei bij A2F

steeds zalige topspeeds, geen limieten tot mei 2005 en heb nog nooit probs gehad met facturatie ofzo


Kan nog komen :)
Gebruikersavatar
Ofloo
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5263
Lid geworden op: 04 okt 2004, 07:36
Locatie: BALEN
Uitgedeelde bedankjes: 57 keer
Bedankt: 92 keer

zwijg me over facturatie ze sloten me af terwijl ik die maand nog betaald had probleem bij hun was dat ik geen 2 maand op voorhand had betaald !!! ???
Plaats reactie

Terug naar “ADSL2FIT”