Of dat dacht ik toch.
Ik gebruik altijd gmaps voor nav (android auto werkt smooth!), maar download de route op voorhand, kwestie van data te sparen ...
Tijdens verlof amper internet gebruikt, want ontvangst was barslecht, en het weer super goed
![Smile :-)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Na verlof terug naar huis rijden, dus terug nav op. Blijkt op het einde vd rit dat mn gmaps geen cloud verbinding meer heeft voor verkeersinfo.
Blijkbaar had MV mn data afgesloten omdat ik 5.5gb verbruikt zou hebben op 2 weken tijd. Dit terwijl android maar 1GB aangeeft op diezelfde periode. Toch een frappant verschil... En dit terwijl ik voordien al jaren toekwam met 2GB / maand...
Ik neem contact op met de helpdesk, en uiteraard ligt alle schuld bij mij, en valt er niks te doen voor een klant die 3500 dagen viking is...
Heeft iemand al grote verschillen gemerkt tussen data verbruik dat android aangeeft en de meter van de mobiele operator ?
Wij moeten zomaar geloven dat hun meter juist is, en er niks fout kan gaan ?
Een gefrustreerde (bijna ex) viking...