Scarlet stopt met prepaid-kaarten
Scarlet, het lowcostmerk van Proximus, stopt op 30 november helemaal met voorafbetaalde formules voor mobiel bellen, sms’en en surfen. Dat meldt de operator. De enkele duizenden klanten met een prepaid-kaart zullen een abonnementsformule voorgesteld krijgen.
Scarlet zette in september 2017 al de verkoop stop van nieuwe prepaid sim-kaarten. Bestaande klanten konden wel nog herladen en van de prepaid-diensten gebruik blijven maken. Daar komt dus binnenkort ook een einde aan. Klanten zullen hun kaart nog kunnen herladen tot 31 oktober en hun krediet gebruiken tot en met 29 november. https://www.hln.be/nieuws/binnenland/sc ... ~a2242066/
Scarlet stopt met prepaid-kaarten
-
- Plus Member
- Berichten: 220
- Lid geworden op: 29 jun 2008, 17:22
- Uitgedeelde bedankjes: 7 keer
- Bedankt: 3 keer
-
- Elite Poster
- Berichten: 5424
- Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
- Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
- Bedankt: 313 keer
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190731_04536705
“Klanten worden gestimuleerd om een abonnement te overwegen”, zo luidt het. “Dat komt qua hoeveelheid data, belminuten en sms’en voordeliger uit.”
“Klanten worden gestimuleerd om een abonnement te overwegen”, zo luidt het. “Dat komt qua hoeveelheid data, belminuten en sms’en voordeliger uit.”
-
- Member
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:42
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Wat bij mij raar is (ik ben iemand die zeer weinig belt en zelfs met 8€ per 6 maand toekomt). Dus vandaag kreeg ik een sms van Scarlet. Wat later wou ik een sms versturen naar iemand, wat blijkt. Belkrediet 0. De paar euro die ik had zijn ineens ook weg. Heb de klantendienst een vraag gesteld en het is wachten op een antwoord, maar ben ik de enige bij wie het resterende krediet ook direct ineens weg is?
-
- Member
- Berichten: 75
- Lid geworden op: 15 dec 2008, 09:42
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 4 keer
Dat de belwaarde 6 maand geldig is klopt. Bij was het nog tot 28/8. Maar ineens is het 0, zonder waarschuwing of iets. Mobiele data staan uit. Niet gebeld en sinds de laatste keer dat ik het krediet nakeek stond er meer dan 5 euro belkrediet op de kaart.
Ik wacht op de klantendienst...
Ik wacht op de klantendienst...
-
- Plus Member
- Berichten: 160
- Lid geworden op: 02 feb 2007, 12:30
- Locatie: Tielt (W-Vl)
- Uitgedeelde bedankjes: 29 keer
- Bedankt: 8 keer
https://www.scarlet.be/nl/prepaid/
Inloggen op klantenzone met GSM nummer en PUK code
Daar kan je de geschiedenis van het verbruik opvolgen.
Inloggen op klantenzone met GSM nummer en PUK code
Daar kan je de geschiedenis van het verbruik opvolgen.
Provider: Scarlet Trio
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.25 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4
Voip: Scarlet; Voipbuster; Hotvoip
Modem/Router: Fritz!Box 7590 FW 07.25 (Sync 100/30)
DECT: Fritz!Fon M2 + C4; 2 x Fritz!Dect Repeater 100; Fritz!Dect 200
Wifi rep: Fritz!Wlan Repeater 1750E+3000; powerl 1220/1260
NAS: Synology DS215J; QNAP TS110+TS221
TV: Telenet CI+ + AD2200; Scarlet/Prox. 2xV4