De snelste microtik router ...

Onderwerpen die nergens anders thuis horen en toch eerder technisch van aard zijn? Post ze hier!
Plaats reactie
ubremoved_2964
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
Bedankt: 397 keer

Ondanks de editing, vind ik dit meer dan een coole video:

Zeker omdat in deel 2 de auto zelf rijdt en dit is andere koek dan Tesla autopilot ;)
Geen idee wat de vmax is van dit ding, maar het gaat wel zeer extreem op gebied van acceleratie. Het circuit heeft niet veel lange rechtdoor stukken dus ze kunnen dat ding niet volledig opengooien.

Zelf heb ik een haplite in m'n RS zitten voor m'n cluster van raspberries die RF analyseren op ongewenste stralingsbronnen, en op circuit gaat die vlot 220+ kmh, dus ja wie heeft de snelste microtik op wielen ;) ????

Op een lang recht stuk zal deze wel iets sneller zijn, de roborace trekt tot 300 .... gewoon crazy:
https://en.wikipedia.org/wiki/Roborace
tien
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 65 keer

Gebruikt die dan gps routing?

De snelste VAX was in de awacs "voor de studenten die beweren dat die krengen traag zijn". Dat ding heeft effectief zijn eigen NOC mee (old school cloud computing :lol: )
Zal tegenwoordig ook al wel update gehad hebben (waarschijnlijk niks Huawei :lol: ).

Heeft er hier eigenlijk iemand misschien gegevens over de telemetrie in (e-)F1? Daar zitten ook voldoende sensoren in dat die waarschijnlijk ook wel ergens samen komen. Het enige waar ik vrij zeker van ben is dat het wireless is :lol:
Plaats reactie

Terug naar “Allerlei”