Regels : je moet er zelf recent verbleven hebben. We posten enkel goede ervaringen, geen slechte. Dus ervaringen die we zouden aanbevelen. Het zijn in principe geen eindbestemmingen maar etappes op weg naar een andere bestemming. Graag info over prijs, kwaliteit, locatie, enzovoort. Best met een link naar tripadvisor of gelijkaardig. Een post per hotel. Hergebruiken van reviews is toegestaan
![Wink ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Ik zal starten. Etappe van België op weg naar Spanje of zuid-oost Frankrijk. Net onder Poitiers. Ongeveer 6,5 uur rijden van Brussel (zonder tussenstops). Verblijf in zomer 2019.
https://www.tripadvisor.be/Hotel_Review ... ml#REVIEWS
De parking in het park vlak bij de ingang is leuk meegenomen na een dag rijden.
Dit hotel is duidelijk al van leeftijd maar is met smaak recent gerenoveerd binnenin. Wij hadden een familiekamer op de 2e verdieping die ruim, functioneel en mooi ingericht was. De airco stond op bij het aankomen. Altijd leuk tijdens deze zomer! Ook heel proper. Geen luxehotel maar dat was ook niet verwacht voor 1 overnachting.
Heel vriendelijk personeel zowel aan het onthaal als in het restaurant. Dit is echt een pluspunt.
We zijn 's avonds gaan eten in het hotel. Het restaurant is lekker maar er zijn geen echt goedkope maaltijden. Reken toch op een 18 a 25 euro voor een hoofdgerecht. Daarvoor krijg je wel een bovengemiddeld lekker gerecht met verse producten dat mooi gepresenteerd wordt en een heel vriendelijke bediening. De kindermenu voor 12 euro is even mooi en lekker, het dessert van de kindjes hebben mijn vrouw en ik opgegeten waardoor we de rekening wat konden beperken.
Ontbijt is prijzig aan 12 euro voor een volwassene maar dit is overal in Frankrijk. Gelukkig voor kinderen tot 12 jaar aan 6 euro. Dit ontbijt is een correct buffet zoals je zou verwachten in Frankrijk.
Aangezien we de familiekamer bij booking.com hadden besteld aan de normale prijs van een 2 persoonskamer (79 euro) was het zeker prijs kwaliteit een goede keuze! Voor ontbijt 3ÿ euro voor twee volwassenen en twee kinderen. Voor avondeten 65 eten maar dat was heel spaarzaam. Normaal ben je wel nog een 15 euro extra kwijt.
Om af te sluiten was de wifi ook heel correct. Gewoon een emailadres ingeven en je bent vertrokken. Ik heb er gewoon Netflix mee kunnen bekijken.