hoi,
Met mijn proximus maxi abonnement heb ik 750 gb internet data per maand.Mijn 2 zoons hebben een pc/ ps4 en zoals ik zitten ze veel op het internet(meestal gaming).Met de laatste week van de maand zit ik over die 750 gb data verbruik en moet ik data bij bestellen.Wat ik niet begrijp is dat ik met mijn abonnement onbeperkt intenet heb.Hoe komt het dan dat ik maar 750 gb data verbruik per maand heb en niet onbeperkt ? Of begrijp ik het verkeerd en geeft onbeperkt internet en data niets met elkaar te maken.Bedankt voor uw aandacht.
mvg,
yves
750 gb internet data
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
- Bedankt: 65 keer
Bij onbeperkt internet van proximuis moet je na 750G blokken bijkopen maar die zijn gratis. Helaas ga je dat wel elke maand opnieuw moeten doen.
Onbeperkt is bij de meesten nogal vrij te interpreteren...
Onbeperkt is bij de meesten nogal vrij te interpreteren...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Omdat providers u laten verder surfen op smalband, na een bepaald verbruikt volume. Daarom kunnen ze het onbeperkt noemen.
Triestig, en van laag niveau.
Ik dacht wel dat je bij proximus gratis volume packs kan bestellen
Triestig, en van laag niveau.
Ik dacht wel dat je bij proximus gratis volume packs kan bestellen
de koe zegt boe
- cyberbug
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 30 keer
- Bedankt: 77 keer
- Contacteer:
Wat Bambipower zegt klopt niet in het geval van proximus (Dit is enkel voor Telenet zo)
Het is Zoals Tien zegt door gratis blkokken te bestellen dat je onbeperkt hebt (ben zelf al eens over de 4000GB gegaan om te testen en geen klacht voor overmatig verbruik ontvangen)
info over de gratis volume blokken vind je hier: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=30589
gewoon in het begin van de maand proactief wat blokken bestellen en je zit safe.
Het is Zoals Tien zegt door gratis blkokken te bestellen dat je onbeperkt hebt (ben zelf al eens over de 4000GB gegaan om te testen en geen klacht voor overmatig verbruik ontvangen)
info over de gratis volume blokken vind je hier: https://userbase.be/forum/viewtopic.php?f=43&t=30589
gewoon in het begin van de maand proactief wat blokken bestellen en je zit safe.

Greetz cyberbug

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 526 keer
- Bedankt: 248 keer
Van op de proximus pagina...
Het is idd wel zo, dat je bij proximus gratis data packs kan krijgen
Dat telt ook voor scarlet, mobile vikings, ....1 Vast internet: onbeperkt volume: enkel voor persoonlijk gebruik conform aan de algemene voorwaarden van Proximus. Internet Start: als de klant 100 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 1 Mbps, tenzij hij Extra Volume van 20 GB aan € 5 bestelt via MyProximus. Internet Maxi: als de klant 750 GB verbruikt heeft, wordt zijn internetsnelheid verlaagd tot 5 Mbps, tenzij hij een gratis Extra Volume van 150 GB activeert via MyProximus.
Als de klant zijn maandelijks internetvolume heeft opgebruikt, maar geen Extra Volume heeft besteld, kan hij opnieuw vanaf de eerste dag van de volgende maand aan de gebruikelijke snelheid surfen.
Het is idd wel zo, dat je bij proximus gratis data packs kan krijgen
de koe zegt boe
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
Ik moet wel zeggen dat die extra datapacks acceptabel zijn.
150 GB is best veel en je kan in het begin van de maand zonder dat je volume opgebruikt is dit onbeperkt bestellen het is enkel wat administratief werk.
150 GB is best veel en je kan in het begin van de maand zonder dat je volume opgebruikt is dit onbeperkt bestellen het is enkel wat administratief werk.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 74 keer
- Bedankt: 100 keer
In feite is het bedoeld om misbruik te voorkomen alleen kan je het heel simpel omzeilen.
In feite levert proximus dus bij zijn duurste packs een onbeperkt product aan ala Tmobile mobiel internet alleen simpeler qua aanvraag extra data.
Waarom zou proximus niet die beperking weglaten en zeggen de eerste volledig onbeperkte provider in België. Ja je hebt edpnet maar voor de meeste mensen is proximus erg bekend dus ik vermoed niet dat ze hun zullen vermelden.
In feite levert proximus dus bij zijn duurste packs een onbeperkt product aan ala Tmobile mobiel internet alleen simpeler qua aanvraag extra data.
Waarom zou proximus niet die beperking weglaten en zeggen de eerste volledig onbeperkte provider in België. Ja je hebt edpnet maar voor de meeste mensen is proximus erg bekend dus ik vermoed niet dat ze hun zullen vermelden.
hoi
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie's en goede raad.Ik zal dan in het begin van de maand een paar extra packs(150 gb) bij bestellen en mijn data gebruik in het oog houden.
mvg,
yves
Bedankt allemaal voor jullie snelle reactie's en goede raad.Ik zal dan in het begin van de maand een paar extra packs(150 gb) bij bestellen en mijn data gebruik in het oog houden.
mvg,
yves