Deze melding staat nu op hun website:

Ok, het is "maar" €1/maand, maar ik heb zo het gevoel dat ze ook beginnen met aftasten tot hoe ver zouden kunnen gaan?
Maar voor 'vaste lijn' is het sowieso extra dokken... Voor mijn ouders telt het totaalplaatje wat ze elke maand weer mogen ophoesten.krisken schreef:Dat bedoel ik net : Orange is 49 of 39 euro per maand. Hoe duurder het GSM abonnement dat je afneemt, hoe goedkoper je internet/tv zal zijn.
Sinna,Sinna schreef:Ik heb richting Orange gekeken voor mijn ouders omdat ze de maandelijkse kost van vaste lijn (Belgaco)m, analoge TV (Telenet), Telenet Basic Internet en Orange Tempo naar beneden willen krijgen. Helaas is VDSL op hun adres (momenteel?) niet mogelijk.
Als ik dan richting Orange kijk dan kom ik toch snel aan €70+ per maand waar Scarlet naar €40 komt (excl. GSM die ik op JIM Mobile zou zetten).
dat is het jezelf gewoon moeilijk maken.... ik denk niet dat ik al ooit OVH hun support heb nodig gehad, en hun manager is (al is het slecht) in het nederlands te gebruiken.Sinna schreef: OVH introduceren om telefoongesprekken te kunnen ontvangen/voeren is een brug te ver: in het Nederlands kunnen communiceren is een vereiste
Juist. 50gb piek / 100gb dal = 20 eurowied schreef:...of easy internet@home indien goede ontvangst van 4G signaal op hun adres!
krisken schreef:Dan hebben ze maar één keus, en dat is Scarlet.
Ik zat al ook al in die richting te denken, en die piste is hier op het forum al eerder gepasseerd, maar ik weet niet of ik dit aan mijn ouders verkocht krijg. Zelf ben ik er ook geen voorstander van, maar dan moeten ze het maar niet zo onnodig moeilijk maken om Scarlet te kunnen aanvragen.fluppie schreef:Voor iemand die geen VDSL kan ontvangen,ik vraag mij af of de mogelijkheid er niet is om in een Proximus Store een aanvraag is te dienen,voor een niet- te-dure formule,mss. zal Proximus er dan wel voor zorgen dat er wel een lijn beschikbaar word??? een 6-tal maanden nadien zou men kunnen overstappen naar Scarlet.
Ik zit richting Orange Love te kijken (omdat xDSL afvalt wegens niet beschikbaar), maar daar moet de optie fixed phone maar eventjes €10 / maand kosten. Iemand een idee of ik WeePee (of toch OVH) zou kunnen configureren op de Orange-modem? Kwestie van het aantal sluipverbruikers zo klein mogelijk te houden.Sinna schreef:WeePee zou ook kunnen, maar dan heb je weer een ATA van doen. Het moet sowieso een set-and-forget-opstelling worden.