Ion-IP België legt de boeken neer

Ander computer/it/software/hardware nieuws.
Plaats reactie
Tomsworld
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 208 keer

De Belgische vestiging van ion-ip, de Europese leverancier van internet- en netwerkdiensten, heeft de boeken neergelegd. Dat nieuws staat vandaag in de krant De Standaard.

Bij ion-ip werken ongeveer 120 mensen, verspreid over de zeven vestigingen in Nederland (Amsterdam, Hoofddorp, Veenendaal), België (Brussel), Zweden (Stockholm) en Rusland (Moskou, St. Petersburg). De onderneming beschikt over een eigen MPLS backbone tussen Londen, Brussel, Amsterdam, Stockholm, St.-Petersburg en Moskou, en bezit in die regio ook 6 datacenters.
Ion-ip legt zich toe op het leveren en beheren van webomgevingen, hosting, internet- en netwerkverbindingen, integratie van telefonie, data en video/multimedia, beveiliging en performance management. De hostingdiensten van ion-ip worden in België aangeboden via Online.
Ion-ip is het resultaat van een management buy out van een zestal voormalige Cable & Wireless Internet Service Providers (ISPs) en netwerkintegratie-bedrijven: Impact (NL), WideXS (NL), Impact (BE), Online (BE), pi.se (SE) en WideXs (RU).

Bron: VUNet.be van 16-09-2004
Nob
Erelid
Erelid
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 109 keer
Contacteer:

En als we nu is met z'n allen samenleggen hier op UB. :)
Hebben we een leuk bedrijfje. :)

greetz,

Nob
Sasuke
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 153 keer
Bedankt: 332 keer
Contacteer:

Hehe,

Je weet hoe ik daarover denk hé Nob .. enne, 2 van onze klanten hebben een MPLS lijn ... (me got root :p )

Grtz,

Sasuke
Who the fxxk is General Failure and why is he reading my hard disk ?
Afbeelding
mm2
Pro Member
Pro Member

Nob schreef:En als we nu is met z'n allen samenleggen hier op UB. :)
Hebben we een leuk bedrijfje. :)

Ik zal eens zien hoeveel er nog in mijn spaarvarken zit als startkapitaal :mrgreen:
Plaats reactie

Terug naar “Ander nieuws”