Ik heb een kennis, heeft een Mobile Bizz S abbo en wil dit al sinds december verhogen naar een M variante (bij de S zit er 100 minuten beltijd, bij de M is dat onbeperkt mits een opleg van 10 euro per maand).
Die aanvraag loopt nu al 2 maanden. Vandaag nog eens gebeld en wat krijg ik als antwoord: we kunnen niet anders dan wachten, er is een "ticket" aangemaakt.
Is hier iemand die raad weet ?
Verhoging GSM abonnement lijkt onmogelijk
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Kan je niet terug bellen naar de business dienst en vragen dat ze het per e-mail bevestigen?
Dan kan je toch alle toekomstige bedragen boven fortfait betwisten.
Dan kan je toch alle toekomstige bedragen boven fortfait betwisten.
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Het is niet zo dat ze bedragen betwist, het is het tegengestelde: ze wil verhogen van abonnement en met plezier 10 euro méér gaan betalen, maar die verhoging in het systeem zetten lijkt een onoverkomelijk probleem. (dus van Bizz mobile S naar Bizz mobile M)road rebel schreef:Kan je niet terug bellen naar de business dienst en vragen dat ze het per e-mail bevestigen?
Dan kan je toch alle toekomstige bedragen boven fortfait betwisten.
Heb al een keer of drie gebeld met de Bizz lijn en steeds hetzelfde antwoord: "wachten"...
-
- Premium Member
- Berichten: 630
- Lid geworden op: 24 jun 2015, 14:28
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 45 keer
Je kan alle communicatiekosten bovenop die 100’ toch betwisten?
-
- Deel van't meubilair
- Berichten: 29849
- Lid geworden op: 28 okt 2003, 09:17
- Uitgedeelde bedankjes: 446 keer
- Bedankt: 1985 keer
Tweet eens naar de Proximus CEO 

-
- Moderator
- Berichten: 16487
- Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
- Locatie: Waregem
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Voor zo'n zaken ga ik gewoon naar de dichtstbij gelegen Proximus shop.
Ze doen de wijziging terwijl je wacht, en tegen dat je buitenkomt is het in orde ....
Ze doen de wijziging terwijl je wacht, en tegen dat je buitenkomt is het in orde ....
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
-
- Pro Member
- Berichten: 341
- Lid geworden op: 16 maa 2008, 13:09
- Uitgedeelde bedankjes: 13 keer
- Bedankt: 14 keer
Heeft die mevrouw ook al een keer of drie vruchteloos geprobeerd... Zelfs de "specialisten" op het verdiep boven de "shop" weten geen raad. (Gent Kouter).philippe_d schreef:Voor zo'n zaken ga ik gewoon naar de dichtstbij gelegen Proximus shop.
Ze doen de wijziging terwijl je wacht, en tegen dat je buitenkomt is het in orde ....
Slotsom: er zit blijkbaar een vliegje op dit dossier en dan is het vrijwel altijd hopeloos bij die mastodont organisaties.
-
- Premium Member
- Berichten: 480
- Lid geworden op: 31 okt 2010, 11:30
- Uitgedeelde bedankjes: 8 keer
- Bedankt: 40 keer
Als ze het niet in orde krijgen, kan je overstappen naar een andere provider, daar kan je vrij je formule kiezen.
Nadien dan eventueel terug naar Proximus voor je gewenste formule.
Wel best eerst nakijken of het gsm-abonnement geen deel uitmaakt van een of ander pack. Anders kan je door de nr-portatie overgeschakeld worden naar een ander pack, dat mogelijks nadelig is.
Nadien dan eventueel terug naar Proximus voor je gewenste formule.
Wel best eerst nakijken of het gsm-abonnement geen deel uitmaakt van een of ander pack. Anders kan je door de nr-portatie overgeschakeld worden naar een ander pack, dat mogelijks nadelig is.
-
- Elite Poster
- Berichten: 6659
- Lid geworden op: 20 jun 2016, 18:36
- Uitgedeelde bedankjes: 18 keer
- Bedankt: 386 keer
Vraagje aan anderen hier, heeft Proximus een Customer Retention dienst zoals Telenet?
Zoja, die hebben meestal wel wat meer macht en privileges in de computersystemen dan anderen en zouden je wel moeten kunnen helpen. Ze hebben ook meer een incentive je te helpen daar hun bonus afhangt van hoeveel klanten ze kunnen overtuigen te blijven (in zuiver private bedrijven toch - Proximus als ex-staatsbedrijf kan altijd anders zijn).
Om bij Customer Retention te raken (als het bestaat), gewoon algemene klantendienst bellen en zeggen dat je je abonnement wil opzeggen (tegen hen niet beginnen over het echte probleem). Pas na doorschakeling naar Customer Retention het probleem uitleggen aan de persoon die dan aan de lijn komt.
Zoja, die hebben meestal wel wat meer macht en privileges in de computersystemen dan anderen en zouden je wel moeten kunnen helpen. Ze hebben ook meer een incentive je te helpen daar hun bonus afhangt van hoeveel klanten ze kunnen overtuigen te blijven (in zuiver private bedrijven toch - Proximus als ex-staatsbedrijf kan altijd anders zijn).
Om bij Customer Retention te raken (als het bestaat), gewoon algemene klantendienst bellen en zeggen dat je je abonnement wil opzeggen (tegen hen niet beginnen over het echte probleem). Pas na doorschakeling naar Customer Retention het probleem uitleggen aan de persoon die dan aan de lijn komt.