https://beta.vrtnu.be/4k/loslopend-wild ... index.html
Evens via iPad op mijn 4K tv getest, behoorlijk resultaat
VRT nu. Loslopend wild in 4K
- petrol242
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 88 keer
- Bedankt: 271 keer
Komaan, het is nooit goed? Ik denk dat voor een test de inhoud van een programma niet belangrijk is. Vermoedelijk willen ze ook hun eigen materiaal testen, zoals hun camera's en dat soort. Vandaar dus best een programma in eigen productie?
Ik ben al blij dat de VRT moeite doet in de richting van 4K. Waarmee ze het dan testen zal mij een bal jeuken.
Ik ben al blij dat de VRT moeite doet in de richting van 4K. Waarmee ze het dan testen zal mij een bal jeuken.
- cadsite
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 169 keer
- Bedankt: 344 keer
- Contacteer:
Nooit goed?
Mij kan het eigenlijk geen bal schelen. Onze TV is een 17"CRT van 25 jaar oud.
Ik denk gewoon dat ALS ze ermee willen testen het me niet meer dan logisch lijkt dit te doen met programma's die meer van beeld moeten hebben dan van script.
Mij kan het eigenlijk geen bal schelen. Onze TV is een 17"CRT van 25 jaar oud.
Ik denk gewoon dat ALS ze ermee willen testen het me niet meer dan logisch lijkt dit te doen met programma's die meer van beeld moeten hebben dan van script.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 334 keer
- Bedankt: 253 keer
inderdaad, natuurdocumentaires bijvoorbeeld zouden hiervoor meer geschikt zijn. Gemakshalve blijven zij echter in de studio zitten met hun dure speelgoed
Scarlet Loco, FVD/OVH/Tempo Easy, Scarlet Red, Netflix/Disney+, IPTV, Astra1&2 FTA
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 551 keer
- Bedankt: 194 keer
CRT van 25 jaar oud zou ik eerder een brandgevaar dan een tv noemen. Mijn klein tv'ke is zo ooit gestorven met een enorme steekvlam van letterlijk ~1m lang.
- raf1
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 235 keer
- Bedankt: 1542 keer
Inderdaad, 8 Mbps 4K bij VRT NU, bij Netflix krijg je 15,5 Mbps 4K en die gebruiken ook nog efficiëntere compressie.gm123 schreef:Of er zit gewoon teveel compressie op.
Ik kan de VRT alleen maar aanmoedigen om de techblog van Netflix goed in het oog te houden en hun compressie aan te passen aan de kwaliteitsstandaarden die Netflix gebruikt.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 254 keer
- Bedankt: 210 keer
Met dat verschil dat je er dik voor betaalt natuurlijk.raf1 schreef:Inderdaad, 8 Mbps 4K bij VRT NU, bij Netflix krijg je 15,5 Mbps 4K en die gebruiken ook nog efficiëntere compressie.gm123 schreef:Of er zit gewoon teveel compressie op.
(hoewel de VRT natuurlijk ook niet voor niets werkt).
Hoe onfeilbaarder de god, hoe langer de tenen...