De grootste speler : http://www.oneweb.world/
Als iedereen dan internet heeft kunnen we misschien dan beginnen om iedereen toegang te geven tot drinkbaar water?
Absoluut, maar ik gok dat een paar sats in de ruimte schieten goedkoper is (en meer publiciteit oplevert ook) dan overal bijvoorbeeld drinkbaar water te voorzien?Goztow schreef:Ik vind ook wel dat er hogere prioriteiten zijn.
1000 meter is inderdaad aan de lage kantbarttech schreef:Zo als ik al zeg . Die nieuw sattelieten op 1000 meter . Ik weet het niet of da goed blijft gaan . Er moet constant gewisseld worden van sateliet . Want als die op 1000 meter zitten zijn ze zo voorbij gevlogen . Want op 1000 meter kunnen die niet blijven hangen .
Het neerhalen van een sateliet die op slechts 1.000 km hoogte op een voorspelbare baan voorbijkomt, dat is toch ook wel een fluitje van een cent !WalterB1 schreef:Een nut, voordeel van dergelijke internetwerken via satelliet is dat internet via onderzeese kabels vrij broos zijn. Het vernietigen van sommige deze kabels als militaire actie is een te verwachten handeling in een ernstig militair conflict. Veel satellieten hebben als alternatief voor de resterende kabels is nuttig.