Een naast familielid is onlangs overgestapt naar Proximus. Ik had hem duidelijk doorgegeven dat hij 'modem only' moest aanvragen (wat Telenet aanbiedt als je weet hoe je 't moet vragen), en hij heeft dat waarschijnlijk ook wel zo aan Proximus gevraagd. Alleen heeft Proximus natuurlijk gedaan alsof z'n neus bloedde en hem een B-Box 3V+ (geweldige zoekterm trouwens...) geleverd. Nu draait er bij hem thuis een zorgvuldig uitgekiende set-up (OpenWrt router en APs), maar ik vind geen enkele mogelijkheid om de 3V+ in bridge-modus te zetten zoals dat bv. wel met de oudere Sagem-modems kon

Is dit mogelijk? Ik heb mensen al zien suggereren om een DMZ op te zetten maar dat lijkt me wat cru en ook niet bevorderlijk voor de prestaties? Als bridge mode echt geen optie is, wat kan ik dan best doen?
Als ik de router op PPPoE instel, dan meldt hij dat CHAP authentication geweigerd werd. In tegenstelling tot wat sommige mensen lijken te beweren staat de 3V+ standaard niet in bridge mode; en de interface waar je als gewone gebruiker in kan is ook lekker beperkt.
Alle hulp is welkom. Bedankt!