De speedtest werkt niet, ik krijg dit als boodschap:
Warning: gethostbyaddr(): Address is not a valid IPv4 or IPv6 address in /usr/local/psa/home/vhosts/anigraphics.be/web_users/adslbox/speedtest/db_add3.php on line 49
Speedtest probleem
ik heb ook een probleem ermee... ni hetzelfde ma nu da we toch bezig zijn
das al een twee tal maand dat ik dat heb, zo ineens, zonder iets te veranderen (bij mijn weten).
ik doe die test, die zegt zo hoeveel dat ik heb Testing... X aantal kb/sec
endan stopt die, normaal krijg je dan zo'n overzicht van hoe de vergelijking is met andere providers... hij neemt mijn resultaat ook niet op in de last 50 results....
das al een twee tal maand dat ik dat heb, zo ineens, zonder iets te veranderen (bij mijn weten).
ik doe die test, die zegt zo hoeveel dat ik heb Testing... X aantal kb/sec
endan stopt die, normaal krijg je dan zo'n overzicht van hoe de vergelijking is met andere providers... hij neemt mijn resultaat ook niet op in de last 50 results....
- meon
- Administrator
- Twitter: meon
- Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
- Bedankt: 759 keer
- Contacteer:
ivm dat eerste probleem > server is net geupgrade geworden, misschien dat daar iets mis loopt omdat de database niet kon aangesproken worden of zo. Geen idee wat daar mis ging.
Je hebt trouwens een vreemd IP ja, het resolved niet
Je hebt trouwens een vreemd IP ja, het resolved niet
Kijk eens of je napt instellingens juist staan als je een router gebruikt. En staat een firewall op dan zet die uit. Probeer dan nog eens. Veel succes zou ik zo zeggen. Het kan maybe ook makkelijker zijn als je zou zeggen welke provider je hebt en wat voor verbinding.
Zever in pakskes daar ben ik goed in dus zeik niet ik weet altijd beter.
En blijkbaar zijn er weer problemen. Na uitvoeren van de speedtest, krijg ik de melding: You did not follow all the steps. There seems to be a bug which prevents users to see their speed.
Het resultaat is dat de resultaten dan ook niet in de tabel verschijnen.
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Sinds de updates voor Latribu en Scarlet heb ik dit nog gehoord. Op het eerste zicht zie ik de oorzaak niet, maar ik zal nog eens kijken of ik niets gemist heb.
NuKeM
Anonymous schreef:En blijkbaar zijn er weer problemen. Na uitvoeren van de speedtest, krijg ik de melding: You did not follow all the steps. There seems to be a bug which prevents users to see their speed.
Ik heb dit ook gehad en heb momenteel Telenet.
NuKeM schreef:Sinds de updates voor Latribu en Scarlet heb ik dit nog gehoord. Op het eerste zicht zie ik de oorzaak niet, maar ik zal nog eens kijken of ik niets gemist heb.
Hier ivm heb ik nog een vraag.
Ik zie dat Scarlet van de ADSL-providers tegenwoordig het laagste scoort.
Komt dit doordat er veel Scarlet One's bijzitten die de optie van 3,3Mb/384kb niet genomen hebben of is de snelheid van deze provider zodaning afgenomen door de toevloed aan klanten?
Ik heb Scarlet One besteld en wacht nu al 2 weken, dus blijkbaar hebben ze het druk.