Als ik een lijn (gsm) bel welke over een betamax moet die op dat moment plat ligt kiest de fritz als alternatief : "Vaste Lijn".
Er is geen nummer met als display "Vaste Lijn".
Het uitgaande gesprek stopt dus gewoon.
De eerstvolgende lijn is "OVH".
Waar stel ik in welke lijn een backup lijn is?
Fritzbox gebruik niet bestaande lijn.
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Waarschijnlijk heb jij nog een vaste lijn in de FritzBox (zelfs als daar geen nummer aan gekoppeld is)Heronic schreef:Als ik een lijn (gsm) bel welke over een betamax moet die op dat moment plat ligt kiest de fritz als alternatief : "Vaste Lijn".
Er is geen nummer met als display "Vaste Lijn".
Telephone numbers > Line Settings > Landline
Landline enabled: moet uitgevinkt worden.
Telephone numbers > Line Settings > Substitute connectionHeronic schreef:Waar stel ik in welke lijn een backup lijn is?
Substitute connection: moet aangevinkt staan.
Je kan via de web interface geen volgorde instellen van back-up lijnen.
Mijn ervaring is dat de eerste in de reeks van VoIP lijnen als back-up wordt gebruikt.
Dus kan je best de lijn die je als back-up wilt gebruiken, als eerste in de reeks instellen?
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Bedankt Philippe, die settings stonden al goed. Waarom hij daar blijft naar schakelen is me onduidelijk.
Dit probleem is pas zeer recent opgedoken, gepaard met internal server error welke van rebvoice zou komen. De ovh naar vast werkt wel nog gewoon.
Enkel de volgorde in lijnen kan ik nog aanpassen in een volgend regenachtig weekend.
Dit probleem is pas zeer recent opgedoken, gepaard met internal server error welke van rebvoice zou komen. De ovh naar vast werkt wel nog gewoon.
Enkel de volgorde in lijnen kan ik nog aanpassen in een volgend regenachtig weekend.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?