"Digitale televisie + telefonie"

Hier kunt u alles kwijt over TV over de kabel
Plaats reactie
Terminator
Starter Plus
Starter Plus

Ik merkte net op, toen ik eens wou checken of de prijs ondertussen was verhoogt, dat het combinatievoordeel "digitale tv + telefonie" niet meer op de Telenet website te vinden is. Ik had dit abonnement vorig jaar gevonden toen ik men oma liet overschakelen op Telenet. Het kwam toen op €28, exclusief huur digicorder, sinds een paar maanden was dit verhoogt naar +- €32 dacht ik. Maar nu is er dus nergens meer iets van te zien op de website.
Enkel na lang zoeken, kwam ik de "prijslijst februari 2016" tegen: https://www2.telenet.be/content/dam/www ... 202016.pdf

Hier staat nog daadwerkelijk bij Alles-in-één, 'telefonie + digitale tv' aan €40.20 (inclusief huur digicorder).

Nu is de vraag, mag dit eigenlijk? Zou je automatisch het combinatievoordeel krijgen als je digitale tv en telefonie besteld? Als je ze samen voegt bij een bestelling via hun website komt er mooi €47,25 op.... ben echt benieuwd moest je het op die manier bestellen of je het combinatievoordeel nog zou krijgen...
Kenniey
Premium Member
Premium Member
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 55 keer

In het systeem is de korting er nog steeds, ook voor nieuwe klanten.
Terminator
Starter Plus
Starter Plus

Ok, maar ik blijf het erg vinden dat dit niet meer op hun website te vinden is....
Plaats reactie

Terug naar “Kabel TV (Telenet, Numericable, Voo, Orange)”