Dit is weer de schaamteloosheid voorbij.
Sinds deze morgen zit ik weer op die verdomde repair profiel. Ik bel naar helpdesk en daar zegt ze dat ik een snellere upgegrade filter en blauwe kabel moet gaan halen. En dan komt het: dit zal mij plus minus 15€ extra gaan kosten.
Dit kan je toch geen service meer noemen mensen. Hun incompetentie moet je zelf gaan betalen.
Djeez! Proximus is wel heel schaamteloos aan het schooien hè!
Repair profiel: EXTRA kosten
- Devilzown
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 9 keer
- Bedankt: 59 keer
Bel gewoon terug en vraag een technieker als je zeker bent dat het niet aan je installatie ligt.
(Ligt het bij zijn bezoek toch aan je eigen installatie dan kost het je wel een verplaatsing + werkuren natuurlijk).
(Ligt het bij zijn bezoek toch aan je eigen installatie dan kost het je wel een verplaatsing + werkuren natuurlijk).
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Een repair profiel is bijna altijd het gevolg van een niet-conforme binnen installatie.
De hamvraag dus: is jouw installatie conform?
- Indien een Proximus technieker de installatie uitgevoerd heeft, dan ben ik het met jou eens dat je hiervoor niet hoeft op te draaien.
- Indien je zelf de installatie gedaan hebt, en deze is niet conform met de instructies, dan is het normaal dat jij de kosten moet doen om de installatie conform te krijgen. Dat heeft dus niets met "hun incompetentie" te maken.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Daar heb ik idd nougabollen aan maar ik kan toch tenminste het aantal potentiële klanten waarschuwen hoe PMS de laatste tijd aan het nijpen is ongeacht uw uitsloverij voor PMS.philippe_d schreef:Een repair profiel is bijna altijd het gevolg van een niet-conforme binnen installatie.Gezien je de weg naar Userbase gevonden hebt, zou je dit Forum beter kunnen gebruiken om hulp te zoeken voor jouw probleem, in plaats van PX te bashen, want daar heb je zelf ook niet veel aan ...
- Indien een Proximus technieker de installatie uitgevoerd heeft, dan ben ik het met jou eens dat je hiervoor niet hoeft op te draaien.
- Indien je zelf de installatie gedaan hebt, en deze is niet conform met de instructies, dan is het normaal dat jij de kosten moet doen om de installatie conform te krijgen. Dat heeft dus niets met "hun incompetentie" te maken.
Heb ik een slecht intermezzo voor u m'n beste: een PMS technieker heeft vorig jaar een nieuwe TF2007 filter geïnstalleerd, en dus zou er nu een snellere versie zijn waar ze dus weldegelijk een forfaitke voor vragen. Wa een goeie service hè, vinde gij ook ni? En blijkbaar ben ik niet alleen, ik woon in een blok en ja ge raadt het al: jackpot voor PMS.
Als gij ook op het repair profiel sukkelt dan hoor ik graag van u, dan kunnen we samen opbouwende kritiek op PMS spuien.
-
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 6 keer
- Bedankt: 12 keer
de TF2007 is bij mijn weten nog steeds enig in zijn soort. Daarmee wil ik zeggen, er bestaat geen snellere of tragere versie van...
Bij mijn weten vallen alle kosten voor een interventie voor de NTP ten laste van PXM. Voor alle duidelijkheid: de splitter komt NA de NTP...
als je denkt dat de splitter de oorzaak is van het probleem kan je altijd, bij wijze van test, de modem eens in de RJ11 fiche pluggen op de NTP. Uw modem zal synchroniseren, maar uiteraard heb je (gedurende de test) niet de mogelijkheid om een telefoontoestel aan te sluiten.
Je moet ook de TF2007 uittrekken, als je deze test wil doen.
Bij mijn weten vallen alle kosten voor een interventie voor de NTP ten laste van PXM. Voor alle duidelijkheid: de splitter komt NA de NTP...
als je denkt dat de splitter de oorzaak is van het probleem kan je altijd, bij wijze van test, de modem eens in de RJ11 fiche pluggen op de NTP. Uw modem zal synchroniseren, maar uiteraard heb je (gedurende de test) niet de mogelijkheid om een telefoontoestel aan te sluiten.
Je moet ook de TF2007 uittrekken, als je deze test wil doen.
- fryelectro
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 314 keer
- Bedankt: 143 keer
Ik gebruik ook helemaal geen splitter, gewoon rechtstreeks fritz box op de lijn. Zonder problemen. Sinds jaar en dag.
Edpnet VDSL XL - 100/30 Fritz!Box 7530
Orange go plus
Orange go plus
-
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
- Bedankt: 2998 keer
Doe geen moeite, Artlover komt hier niet om geholpen te worden, maar om Proximus te bashen .nolfie schreef:als je denkt dat de splitter de oorzaak is van het probleem kan je altijd, bij wijze van test, de modem eens in de RJ11 fiche pluggen op de NTP. Uw modem zal synchroniseren, maar uiteraard heb je (gedurende de test) niet de mogelijkheid om een telefoontoestel aan te sluiten.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).