Is het mogelijk dat het internetgebruik (bv installatie & spelen van World of Warcraft) een invloed heeft op het streaman van Proximus TV?
(cold reboot van de BBox2 had blijkbaar geen enkele invloed)
Tijdens de download heeft mijn zoontje merkbare blokkeringen gezien van zijn Nickelodeon-programma
Toen ik mijn personage uitprobeerde, waren die er ook, maar minder storend.
Internet en Proximus TV
- Fatsie
- Pro Member
- Uitgedeelde bedankjes: 79 keer
- Bedankt: 36 keer
Dat kan, al worden er door Proximus wel technologische maatregelen genomen om de impact te minimaliseren.
Ik kan me voorstellen dat wanneer u een relatief traag (bijv. 16,5/2) profile heeft, in functie v/d kabelkwaliteit/afstand/verzwakking, dit sneller zal optreden tijdens een zware download. Tijdens regulier gebruik van het internet zou dit niet mogen, tijdens een download in principe ook niet maar geen enkele techniek is onfeilbaar.
Ik kan me voorstellen dat wanneer u een relatief traag (bijv. 16,5/2) profile heeft, in functie v/d kabelkwaliteit/afstand/verzwakking, dit sneller zal optreden tijdens een zware download. Tijdens regulier gebruik van het internet zou dit niet mogen, tijdens een download in principe ook niet maar geen enkele techniek is onfeilbaar.