WEEPEE pro account

Voor alle voice over ip gerelateerde onderwerpen kan je hier terecht
Plaats reactie
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

Een tijdje geleden heb ik aan Weepee gevraagd om mijn 4 sip accounts samen te voegen tot een pro account.
Geen probleem, dit was vlug geregeld en het beltegoed is nu gedeeld over alle sips.

Nu was er in de bevestiging mail ook sprake van auto-invoicing (ten bedrage van 150€).
Ik zie nergens in mijn account gegevens hier iets van terug, en een chat met de support van weepee heeft mij ook niet veel wijzer gemaakt.
Tot hiertoe heb ik nog geen auto-invoice ontvangen, en ik wens deze ook niet te ontvangen. Ik verkies om manueel bij te laden, voor bedragen van minder dan 150€.

Kan iemand misschien duidelijk uitleggen hoe het zit met deze auto-invoicing bij weepee?
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1517
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.

Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
Gebruikersavatar
exop
Premium Member
Premium Member
Berichten: 501
Lid geworden op: 26 mei 2011, 15:22
Locatie: ANT/VLBR
Uitgedeelde bedankjes: 11 keer
Bedankt: 27 keer

Ik dacht dat het bij een pro account verplicht was, en ook minimaal €150 maandelijks.
Is dat ter verval gekomen?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 18369
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 1001 keer
Bedankt: 3720 keer
Recent bedankt: 8 keer
Provider

Ik ben heb al een PRO account van dag 1
Nog nooit over auto-invoicing aangesproken geweest ...
VoIP: EDPnet (gratis vaste lijn), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip.
Provider: EDPnet Fiber XS (150/50 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 5590 Fiber, OS 8.03, Fritz!SFP GPON aangesloten op Proximus ONTP.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So. 3 Fritz!DECT toestellen
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Voyager
Plus Member
Plus Member
Berichten: 128
Lid geworden op: 28 jun 2007, 18:29
Bedankt: 1 keer

sardonis schreef:Die auto-invoicing kan je op aanvraag gewoon laten uitschakelen en je kan vervolgens krediet bijkopen met een voucher wanneer nodig.

Bij het aanmaken van de Pro account heb je normaal een vinkje dat je kan uitschakelen om auto-invoicing niet te activeren.
Ik heb de pro account laten aanmaken via een mail naar de support. Een andere optie heb ik niet gezien.
Bij het aanmaken van de account was er dan ook geen vinkje, en nu zie ik ook nergens een mogelijkheid om dit te veranderen bij de instelling van de sip accounts. Tenzij er ergens een andere, verborgen, inlog is voor het pro account?
Robert Ford
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1517
Lid geworden op: 12 nov 2005, 18:54
Uitgedeelde bedankjes: 102 keer
Bedankt: 101 keer

Neen, als zij dit voor jou hebben gedaan zie je inderdaad die optie niet.

Mail ze even om dit op te lossen of te laten aanpassen?
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”