klok loopt achter
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Ja, inderdaad.
Je kan deze zelf juistzetten door in je profiel bij tijdzone "GMT + 1" te nemen
En zoals je dan zal zien was het al heel laat toen ik dit postte, dus zal ik nu maar rap in mijn lekker warme bedje duiken
Ik heb je bericht even verhuisd naar suggesties, want een echte klacht over Skynet is het niet
Je kan deze zelf juistzetten door in je profiel bij tijdzone "GMT + 1" te nemen
En zoals je dan zal zien was het al heel laat toen ik dit postte, dus zal ik nu maar rap in mijn lekker warme bedje duiken
Ik heb je bericht even verhuisd naar suggesties, want een echte klacht over Skynet is het niet
NuKeM
- NuKeM
- Content Editor
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 156 keer
- Contacteer:
Haa, ook nog op :o
Ja, dat moet kunnen.
Als nob dit leest zal hij denk ik wel eens gaan kijken in de admin panel om dit in orde te brengen
In ieder geval, op de nieuwe site die er staat aan te komen zullen we dit allemaal van de eerste keer in orde zetten hoor
Ja, dat moet kunnen.
Als nob dit leest zal hij denk ik wel eens gaan kijken in de admin panel om dit in orde te brengen
In ieder geval, op de nieuwe site die er staat aan te komen zullen we dit allemaal van de eerste keer in orde zetten hoor
NuKeM
-
- Elite Poster
- Contacteer:
Euh, ik denk dat dat hier gewoon op GMT gezet is, op het nieuwe forum zal dat auto wel aangepast zijn aan GMT+1 zenne.
Dat zou met de nieuwe sub verholpen moeten zijn, is al gepland en stukje gewijzigd
Dat zou met de nieuwe sub verholpen moeten zijn, is al gepland en stukje gewijzigd
I love it when a plan comes together!
-
- Erelid
- Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
- Bedankt: 109 keer
- Contacteer:
Raar, maar ik had dat ook al is gezien en ik heb dat toen aangepast, maar niks veranderde.
Tijdzone van het systeem GMT +1
Dus dat moet juist staan denk ik...
greetz,
Nob
Tijdzone van het systeem GMT +1
Dus dat moet juist staan denk ik...
greetz,
Nob
-
- Elite Poster
- Contacteer:
mja, als jij het aangepast hebt na tuurke, zal waarschijnlijk zijn setting blijven staan zijn op de oude...die op GMT stond. denk dat dat de reden is.
I love it when a plan comes together!
- All Your Base
- Plus Member
ge zou ook de standaard tijdnotatie kunnen veranderen naar 24u
D M d, Y G:i
D M d, Y G:i