Net een nieuwe obox 3 van scarlet gekregen
Maar ik kan nergens mijn upstream/downstream/... zien. Zijn deze nog zicthbaar?
Ook al was het waarschijnlijk puur geluk ( lage server load, ... ) , het lijkt zijn vruchten af te werpen. ( laagste dat ik met de oude bbox2 gezien heb is 28ms )
Obox 3 lijnwaarden vinden?
lanadekat schreef:Net een nieuwe obox 3 van scarlet gekregen
Ook al was het waarschijnlijk puur geluk ( lage server load, ... ) , het lijkt zijn vruchten af te werpen. ( laagste dat ik met de oude bbox2 gezien heb is 28ms )
Wat heb je moeten doen om de bbox 2 te laten vervangen? Of was hij gewoon kapot?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 44 keer
- Bedankt: 83 keer
BBox 2 laten vervangen maar het blijkt dat ik nog een werkende bbox 2 op zolder had staan, nu ik mijn lijnwaarden terug kan zien zit mijn Downstream Training Margin opeens 3 db lager en met deze waarden is het onmogelijk om de 30/3 te halen die perfect werkte een paar maanden geledenStvn schreef:lanadekat schreef:Net een nieuwe obox 3 van scarlet gekregen
Wat heb je moeten doen om de bbox 2 te laten vervangen? Of was hij gewoon kapot?
in vergelijking met vroeger:
Code: Selecteer alles
* VDSL2Tool 2.3 - http://hierzo.net/
download upload
Line: 16552 kbps 2056 kbps
Modem max: 40920 kbps n/a Estimated!
Calculated max: 33597 kbps 7039 kbps Estimated!
Profile: 8d
Line length: 579 m Estimated!
Training margin: 21.7 dB
Attenuation: 18.6 dB