SUPER GAME PC
Systeem is aangekocht en getest bij TONES.BE
Deze wordt verkocht vanwege nieuwe job en zo amper nog tijd om te gamen.
Toestel is amper gebruikt
CPU, CASE, dvd brander 1 jaar oud.
Mobo, gpu, voeding, fans, cpu koeler, ssd's, geheugen: 2 maanden oud.
Inclusief Factuur + Resterende Garantie.
Enkel via afhaling.
Huidige Nieuwprijs: 3823,23
Vraagprijs: € 2900
Specificaties
Behuizing: Corsair 750D
Processor: Intel I7-4960X @Default Clock Settings
Processor Koeler: Be Quiet Dark Rock Pro 3
RAM Geheugen: Corsair 32 GB DDR3 LP 1866Mhz
Videokaart: Asus Strix 980
Moederbord: Asus Rampage IV Formula
DVD Lezen/Schrijven: Asus DRW24F1ST
Voeding: Corsair HX1000I
SSD: Samsung 840 EVO 1TB
SSD: Samsung 850 Pro 512GB
Front Fans: Be Quiet Silent Wings 140mm (2)
Top Fans: Be Quiet Silent Wings 140mm (2)
Rear Fan: Corsair AF140 Quiet Edition
Besturingssysteem: Windows 8.1 64 Bit NL
Sleeved Kabels: Rood
SUPER GAME PC !!!
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 483 keer
- Bedankt: 98 keer
- Contacteer:
Je zegt enkel via afhaling maar vermeldt niet waar dat dan is
.

-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Voor diegene die tweifelen, dit is echt wel een heel schappelijke prijs voor die PC. De hardware los kost aleen al tegen de 3800 nieuw als je dit vandaag zou kopen.
Ik heb er zelf geen nood aan, gewoon eens uit curiositeit nagegaan wat de hele boel zou kosten moest ik dat zelf samenstellen.
Ik heb er zelf geen nood aan, gewoon eens uit curiositeit nagegaan wat de hele boel zou kosten moest ik dat zelf samenstellen.
- Heronic
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 427 keer
- Bedankt: 210 keer
Mooie config, mooie prijs.
Probeer eens op 9lives/tweakers? Denk dat je daar meer kans maakt. Het is tenslotte nog altijd een bom geld.
Persoonlijk heb ik nog nooit zoveel uitgegeven aan 1 pc.
Probeer eens op 9lives/tweakers? Denk dat je daar meer kans maakt. Het is tenslotte nog altijd een bom geld.
Persoonlijk heb ik nog nooit zoveel uitgegeven aan 1 pc.
“Insanity is my only means of relaxation "
My excuse? Being dunk. Whats yours?
My excuse? Being dunk. Whats yours?
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
- Bedankt: 2 keer
Hij staat momenteel op tweakers, kapaza, 2dehands.be, 2dehands.net, marktplaats, 9lives, userbase, ...
Heb de prijs als 3 X verlaagd.
Heeft hier echt niemand interesse????
Als je nog een lager bod wil geven doe gerust !!!
Heb de prijs als 3 X verlaagd.
Heeft hier echt niemand interesse????
Als je nog een lager bod wil geven doe gerust !!!
- Sinna
- Elite Poster
- Twitter: KrSi78
- Uitgedeelde bedankjes: 208 keer
- Bedankt: 152 keer
Hier op UB zijn we niet gewoon om onder de minimumprijs te bieden. Ik heb begrepen dat dat op andere fora (9lives?) schering en inslag is.
Computer(k)nul
- TiTanium
- Moderator
- Uitgedeelde bedankjes: 710 keer
- Bedankt: 469 keer
Ziet er allemaal super uit voor te gamen, maar voor vele mensen is deze beest gewoon overkill. Al blijf ik hopen voor u dat je iemand vind 

PC: PRIME Asus X299 Deluxe ~ i7 7820X ~ 32GB DDR4 ~ 1080Ti Strix ~ M.2 EVO 960 500GB
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
NUC: NUC8i3BEH2 ~ 8GB DDR4 ~ M.2 SX6000 Pro 256GB
Monitor: Asus 27" ROG Strix XG27WQ
Provider: Telenet OneUP ~ TVbox ~ HGW CH8568LG
Unifi: Dream Machine Switch: 2x 8 POE-60W ~ 2x Flex Mini AP's: Flex-HD ~ Mesh
Smartphone: Samsung S21 Ultra 512GB[/size]
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 16 keer
- Bedankt: 70 keer
Ja, dat heb je als je top of the line uitrusting koopt eh. Dat is vaak zijn geld wel niet waard.
Ik heb aangehaald dat puur de componenten al boven de vraagprijs liggen. Dus objectief gezien vraag je zeker niet te veel, integendeel.
De subjectieve waarde echter is dat je voor 1200 euro een Pc hebt die 70 a 80 procent van de performance haalt van die configuratie.
Die extra 30 a 20 procent die dat systeem top of the line maken kosten 2000 euro er bovenop. En er zijn niet veel mensen die er dat geld voor over hebben.
Er is ook zo iets als goed genoeg. Zeker met de relatief lage systeemvereisten van de recente consoles (die nog altijd vaak wel de baseline target zijn van nieuwe games) heb je ook niet zo een zware hardware nodig om games goed genoeg te kunnen spelen.
sleutelwoord, goed genoeg. Je hebt altijd mensen die echt wel top of the line willen maar die zijn nu eenmaal minder talrijk dan het gemiddelde koperspubliek.
Ik heb aangehaald dat puur de componenten al boven de vraagprijs liggen. Dus objectief gezien vraag je zeker niet te veel, integendeel.
De subjectieve waarde echter is dat je voor 1200 euro een Pc hebt die 70 a 80 procent van de performance haalt van die configuratie.
Die extra 30 a 20 procent die dat systeem top of the line maken kosten 2000 euro er bovenop. En er zijn niet veel mensen die er dat geld voor over hebben.
Er is ook zo iets als goed genoeg. Zeker met de relatief lage systeemvereisten van de recente consoles (die nog altijd vaak wel de baseline target zijn van nieuwe games) heb je ook niet zo een zware hardware nodig om games goed genoeg te kunnen spelen.
sleutelwoord, goed genoeg. Je hebt altijd mensen die echt wel top of the line willen maar die zijn nu eenmaal minder talrijk dan het gemiddelde koperspubliek.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 67 keer
- Bedankt: 119 keer
Inderdaad, het mag dan wel een schappelijke prijs zijn, voor een gaming PC zijn de specs gewoon absurd. Uiteindelijk kan je voor minder geld een betere PC maken zelfs. De processor is extreme overkill en een 1 TB SSD gaat er toch ook een beetje over voor puur gaming. Met het geld dat je uitspaart door alleen al te kiezen voor een kleinere SSD kan je al 2x een GTX970 in SLI steken ipv een enkele 980, wat qua performantie al een serieus verschil is.