Hallo ,
Normalieter post ik niet in forums ivm helpdesk medewerkers maar dit was erover.
Kort samengevat: Ons vader (67) heeft al jaren een Classic telefoon lijn bij Belgacom, nu Proximus zeker, heb hem eindelijk zover gekegen dat hij beslist om een internet abonnement erbij te nemen.
Wou dit ONLINE doen, maar kon aan een bestaande telefoon abbo geen starter internet toevoegen dus beslis om het gratis nummer te bellen.
Ik leg dit uit aan de telefonist, dus heb reeds een CLASSIC tel abbo en zou graag nog een internet starter
abbo hier aan toevoegen.
Alles verloopt vlot, had gevraagd hoe het zit met de kosten hier aan verbonden,leg uit dat ik dit online wou doen maar dit niet lukte, ze vertellen mij dat het 50€ is voor de activeringskosten en dat hij zal aanduiden dat het om een webdeal gaat
zodat de installatie ook mee inbegrepen is voor 50€.
Vraag uitdrukkelijk om een bevesteginsmail omdat ik gen onverwachte rekening in de bus zou krijgen.(ivm installatiekosten).
Ik krijg de mail binnen met als onderwerp : Uitvoering van uw installatie- Klant nr .....
Bij het lezen merk ik dat de telefoon nr niet juist is, totaal onbekende nr voor mij.
Bel dus terug naar de 0800 nr om dit te melden, deze keer een ander persoon aan de lijn die weet me te vertellen
dat zijn collega het verkeerd had ingegeven, hij had gekozen voor een volledig nieuwe installatie ipv het internet aboo toe te voegen aan een pack zodat het tel nr niet veranderd. Hij gaat dit onmiddellijk aanpassen, vraag nogmaals om een bevestiging mail, ok zegt hij maar dit maal ontvang ik niets, ook niet de tevredenheid tel na het gesprek.
De volgende dag ontvang ik een brief in de bus met de configuratie gegevens, nu zie ik weer dat het telefoon
nummer niet klopt, hmmmmm strange. Allez , ik zal maar opnieuw naar de klantendienst bellen.
Deze keer krijg ik te horen dat er in het dossier staat dat ik internet wil zonder vaste lijn,dat het 50€ is voor de activeringskosten en 129€ voor de installatie..... WTF, ( ik begin nu wel mijn geduld te verliezen) daarom die nieuwe nr.
en dat de huidige vaste lijn stop gezet gaat worden ///// Leg dit nog eens uit en vraag of ik goed verstaanbaar' ben?
JA meneer heel goed krijg ik te horen, waarom vraagt hij.? ik antwoord: Ah toch , dacht even dat ik chinees sprak want dit al de 3x dat ik moet bellen om een internet abbonnement bij te nemen bij de al reeds bestaande vaste lijn. Toch zo moeilijk niet he . Hij gaat dit onmiddellijk veranderen en zal bevestiging mail krijgen. Wel zal mijn huidige afspraak voor 12/06 helaas niet meer kunnen doorgaan, vraag waarom maar krijg ik geen antwoord , dit moet naar een ander departement en zij zullen dan contact opnemen. PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF
Als laatste vraag ik de naam van de mensen die ik vorige x aan de lijn had gehad maar daar is helaas GEEN PROCEDURE voor dus kan hij mij geen naam doorgeven, waarop ik reageer, dus die mensen mogen mij zomaar van alles wijs maken en dingen aanpassen zomaar.....
Ik ben benieuw wat er nu gaat gebeuren. Weet een ding als dit nogmaals gebeurd zal ik bij ons vader aandringen om zowel wet zijn tel als internet bij een ander provider te nemen.
Dus eerst zeggen dat het gratis is en dan aanrekenen he , heel professioneel !!
Duidelijk gezegd dat ik ons vader geen 129€ ga laten betalen om een paar kabelkes aan te sluiten en de pc te configureren.
Een ontevreden klant!!
Reeds een classic lijn, wil nu starter internet erbij
- Goztow
- userbase crew
- Berichten: 13592
- Lid geworden op: 14 nov 2006, 16:21
- Locatie: Brussel
- Uitgedeelde bedankjes: 1423 keer
- Bedankt: 878 keer
:o een naamgenoot!
Welkom op het forum. Soms gaan de dingen niet even vlot. Ik hoop dat het nu opgelost geraakt voor je.
Welkom op het forum. Soms gaan de dingen niet even vlot. Ik hoop dat het nu opgelost geraakt voor je.
Bedank andere users voor nuttige posts, door op te klikken
Bijna een naamgenoot he
Merci, hoop ook dat het in orde komt, zoveel zever om een bestelling.... ffsss
Ik ben benieuwd
Had berichtje op proximus forum geplaatst en reactie gehad van Elsa ( denk dat ze voor proximus werkt) en als tip gehad van bericht door te
sturen naar "onze medewerkers" .
Vandaag reactie gekregen:
Merci, hoop ook dat het in orde komt, zoveel zever om een bestelling.... ffsss
Ik ben benieuwd
Had berichtje op proximus forum geplaatst en reactie gehad van Elsa ( denk dat ze voor proximus werkt) en als tip gehad van bericht door te
sturen naar "onze medewerkers" .
Vandaag reactie gekregen:
Code: Selecteer alles
Beste Gozzy,
Onze excuses hiervoor.
Momenteel is hiervoor dossier ********* lopende.
De bevoegde dienst zal de nodige aanpassingen doen en jullie hierover contacteren.
Met vriendelijke groeten,
Davy