Gezocht : goedkoopste GSM operator voor veel sms'jes

Plaats reactie
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Even jullie mening :-)

Ik heb nu een 3-tal Dommel Time abonnementjes en een 3-tal Base 0 abonnementjes die maar één doel hebben : als iemand mij vraagt om mijn smsgateways te gebruiken (bvb messageparty, mass sms voor bvb een beurs, ...) dan zet ik deze in. Het kan dus zijn dat er de ene maand veel smsjes word gestuurd (5000+), en de andere maand niks.

Tot nu toe ging dit prima : de Base abonnementen gebruikte ik voor messageparty's (is meestal inkomende sms'jes, gemiddeld 1.4 uitgaande sms per ingeschreven lid), de Dommel Time abonnementjes voor de overige zaken waarbij men veel smsjes stuurt.

Nu dat Dommel Time gaat verdwijnen, ga ik dus op zoek naar een alternatief hiervoor. Wie-o-wie kent een abonnement (liefst geen prepaid), zo goedkoop mogelijk, waarbij je een paar honderden/duizenden smsjes mee kan sturen per maand?

Wat het netwerk betreft : maakt op zich niet zoveel uit. De beste kanshebbers lijken me Base B9, Proximus Easy+ 10 en Mobistar Dolfijn 12?

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
tommydnp
Member
Member
Bedankt: 6 keer
Provider

Base B9 is onbeperkt sms + nog belminuten inbegrepen. Dus deze lijkt mij idd een goede kansmaker.

Daarbuiten hebt ge wel nog prepaid MedionMobile (Aldi Talk). 4 euro voor 400 sms of 8 euro voor onbeperkt sms.
Sylvester
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 36 keer
Bedankt: 182 keer
Provider

Ik weet niet goed wat de bedoeling is, dus daar hangt het van af.
Die Mobistar Dolfijn 12 heeft ook onbeperkte toegang tot Facebook en twitter, 500 MB internet toegang en 2.5 uren bellen naar alle gewone en mobiele nummers (dacht ik).
krisken
Moderator
Moderator
Twitter: kriskenbe
Uitgedeelde bedankjes: 1863 keer
Bedankt: 1003 keer
Contacteer:
Provider

Aangezien het is voor smsgateways zijn belminuten en dataverkeer van weinig tot geen belang.

Internet = Orange 100/10Mbps + WirelessBelgië
Telefonie = EDPnet + OVH
GSM = Orange Go Extreme + Scarlet Red
TV = TVV App + Netflix + Disney+ + Streamz
Netwerk = Mikrotik + Ubiquiti
Plaats reactie

Terug naar “Telecom Algemeen”