Verwerking van betalingen

Zit je met opmerkingen en een paar vragen over dommel / schedom? Post ze dan hier maar.
Plaats reactie
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Provider

De vertragingen in verwerkingen van de betalingen beginnen absurd te worden.

Vorige maand werd mijn connectie afgesloten voor een week omdat het een anderhalf- 2 weken duurde tot ze mijn betaling hadden verwerkt. Ik vond het al raar dat ik herinneringen bleef krijgen terwijl ik al had betaald. Als gevolg tientallen euro's kosten na dagelijks te bellen naar dommel. Zonder verbinding, dus alles mobiel moeten doen aan veel hogere prijzen.

Mijn betaling voor de speedpack, waarvan de prijzen langs geen kanten kloppen, duurde ook even lang.

Nu heb ik de abonnement voor volgende maand wat vroeger betaald, maar na een week nog geen enkel bevestiging. Als ze nog eens mijn verbinding durven aanraken ga ik het contract na 9 jaar beëindigen. En hun ongelooflijke irrelevante reacties, waarvan je denkt, ben ik met een muur aan het praten, maken het nog erger.
Afbeelding
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer
Provider

Ivm late betalingen had ik met een klant goede ervaringen, telkens een na dagje weer actief.
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Tiptronic
Starter Plus
Starter Plus
Uitgedeelde bedankjes: 3 keer
Provider

Enkele jaren geleden was dat inderdaad zo.
Afbeelding
ubremoved_983
Elite Poster
Elite Poster
Uitgedeelde bedankjes: 95 keer
Bedankt: 48 keer
Provider

Nu dat je het zegt valt het mij ook op. Ik betaal meestal onmiddellijk na ontvangst van de proforma factuur, maar nu duurt het inderdaad wel beduidend langer voor ik een bevestiging krijg (ondertussen 9 dagen geleden).
Plaats reactie

Terug naar “Dommel”