Inbellen via modem

Hier horen vragen over google, irc, nieuwsgroepen, e-mail enz....
Plaats reactie
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

Kan iemand mij vertellen of je met belgacom.net nog gratis kan inbellen met een modem? Een vriendin van mij beweert dat ze sinds kort niet meer kan inbellen. Ze belde ook naar Belgacom en daar zegden ze haar dat ze beter overschakelede naar ADSL.

De dame in kwestie woont in Ulbeek, Wellen. Ik zoek tevens het inbelpunt en inbeltelefoonnummer voor Ulbeek en regio.

Thanks!
Seal
Pro Member
Pro Member

Gratis Skynet abonnementen

* Belgacom.net 090934100

Dit is een nationaal nummer dus is even duur ( of goedkoop, hangt er vanaf) van overal.

Heb deze info van hier
C-Phest
Premium Member
Premium Member

Idd accounts zijn gratis, je betaalt gewoon de lokale telefoongesprekken.

Ze verstoppen die pagina van tijd tot tijd :) Ik gebruik die accounts voor ne klant van mij (kwestie dat ze op iets kunnen terugvallen als hun adsl uitvalt) maar soms steken ze die pagina enorm goed weg :?

Ik moet er trouwens nog eens een aantal aanmaken want ze zijn bijna op :) Als ge de link vindt om nieuwe aan te maken, stuur maar door ;)
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
meon
Administrator
Administrator
Twitter: meon
Uitgedeelde bedankjes: 564 keer
Bedankt: 759 keer
Contacteer:

C-Phest schreef:Ik moet er trouwens nog eens een aantal aanmaken want ze zijn bijna op :) Als ge de link vindt om nieuwe aan te maken, stuur maar door ;)

Ge gaat naar www.belgacom.net en klinkt dan links in het menu op "Abonneer u hier voor gratis internet ".
En dat gaat naar https://sign-in.skynet.be/index.cfm?fus ... lnet&Lang=
Spock
Elite Poster
Elite Poster
Contacteer:

thanx :)
Plaats reactie

Terug naar “Algemeen Internet-Gebruik”