stel ik heb een gewone adsl lijn kan ik met een router bv 2 pc in mijn huis op internet zetten tegelijk daarmee?
iemand zij van wel of hoe zit dan nu eigenlijk (me noob)
kan je met router 2 pc tegelijkertijd online zetten
wezze schreef:stel ik heb een gewone adsl lijn kan ik met een router bv 2 pc in mijn huis op internet zetten tegelijk daarmee?
iemand zij van wel of hoe zit dan nu eigenlijk (me noob)
Ik dacht toch dat dit de bedoeling van een router was. Dus het antwoord moet dan ja zijn. Bij mij werkt het zo toch.
Ik heb telenet en gebruik ook router voor meerdere pc's aan te sluiten en dat wekt.
Ik gun telenet niet meer geld voor een duo of meer als ge als uw limiet toch hetzelfde blijft
Ik gun telenet niet meer geld voor een duo of meer als ge als uw limiet toch hetzelfde blijft
Weeze: nee dat is eigenlijk Belgacom zijn schuld dat ge dacht dat een router voor draadloos internet is ...
Zij maken zo reclame, maar eigenlijk verkopen zij routers waar toevallig ook draadloos op kan geconnecteerd worden
Als ge geen draadloos internet nodig hebt: in de Belgacom boetiek verkopen ze Thomson modems die 4 poorten (aansluitingen) hebben voor pc's. Zo moet ge geen extra investering doen in een hub of switch.
Die Thomsons zijn tegenwoordig spotgoedkoop (ik heb in den beginne nog 9000 fr betaald voor mijne SpeedTouch, de voorloper van de huidige Thomsons :s )
Zij maken zo reclame, maar eigenlijk verkopen zij routers waar toevallig ook draadloos op kan geconnecteerd worden
Als ge geen draadloos internet nodig hebt: in de Belgacom boetiek verkopen ze Thomson modems die 4 poorten (aansluitingen) hebben voor pc's. Zo moet ge geen extra investering doen in een hub of switch.
Die Thomsons zijn tegenwoordig spotgoedkoop (ik heb in den beginne nog 9000 fr betaald voor mijne SpeedTouch, de voorloper van de huidige Thomsons :s )
Hey ... everybody makes mistakes! That's why they put erasers on pencils. [Lenny]
Ik nog 10.000 bef C-Phest, dus prijs u gelukkig.
Een geluk dat die dingen goed gedaald zijn in prijs.
greetz,
Nob
Een geluk dat die dingen goed gedaald zijn in prijs.
greetz,
Nob