Ik ben op zoek naar een betamax provider met bovengemiddelde kwaliteit. Dit mag iets duurder zijn.
Context
Siemens gigaset a580 ip met weepee inkomend, freevoipdeal uitgaand. Redelijk tevreden van, behalve dat de kwaliteit van freevoipdeal de laatste tijd sterk achteruit is gegaan. Veel storing op de lijn, NIET als iemand mij belt wat logisch is want dan is het weepee.
Ik zou een andere betamax willen gebruiken die iets duurder mag zijn maar waarvan ik weet dat hij bovengemiddelde kwaliteit geeft. Die zou ik dan instellen om te gebruiken naar de meest gebruikte nummers (dichte familie).
Waarom betamax? Omdat ik daar de caller id kan instellen, bij anderen zou ik mijn nummer moeten porteren. En Weepee vind ik toch veel te duur.
Indien ik geen oplossing vind, zal ik moeten porteren naar ovh, vermoed ik .
Maar liefst te vermijden.
Betamax met bovengemiddelde kwaliteit?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 646 keer
- Bedankt: 149 keer
Er is een betamax kloon die 3 verschillende kwaliteiten aanbiedt: http://www.voippro.com
Voorwaarde is wel dat je een BTW-nummer hebt.
Je geeft aan welke kwaliteit je wenst door een prefix te zetten voor het nummer dat je wil bellen.
Vermits het allemaal maar klonen zijn, lukt dezelfde truc misschien ook met een andere kloon?
Voorwaarde is wel dat je een BTW-nummer hebt.
Je geeft aan welke kwaliteit je wenst door een prefix te zetten voor het nummer dat je wil bellen.
Vermits het allemaal maar klonen zijn, lukt dezelfde truc misschien ook met een andere kloon?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Neen, je moet een bewijs sturen dat jij de eigenaar bent van deze nummer.
[ Post made via mobile device ]
[ Post made via mobile device ]
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
- Bedankt: 62 keer
Ik heb eerlijk gezegd geen idee, maar bij Voiptiger heb ik op die manier 10 nummers laten meegeven zonder deze effectief te laten porteren, ze checken uw bewijs niet je moet gewoon een document uploaden op hun website met het bewijs, vind het eerlijk gezegd geen deftige manier want men kan er grote misbruik van maken!satsurfer schreef:Kan je dit ook bij ovh doen?
Internet: edpnet internet vdsl