Weepee data export

Plaats reactie
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer
Provider

Bij WeePee kan ik zien wie er allemaal gebeld heeft, wanneer, hoe lang, ...
Die data is echter niet kopieerbaar of exporteerbaar (ik heb alleszins nog niet gevonden hoe).
Wat ik nu doe is een screenshot nemen en met behulp van OCR een Excel export maken.

Kent iemand een zuiverdere manier, want OCR maakt van een 8 soms een 5 en omgekeerd. Voor de duur is dat niet zo erg, maar voor de telefoonnummer wel :).

Mijn vraag is dus: hoe kopieer ik de data uit het tabblad "inkomende gesprekken" in de klantentool?
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer
Provider

Contacteer Weepee. Dit lijkt me een goeie feature request :)
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer
Provider

Heb je bij WeePee ooit al eens een support ticket aangemaakt?
:beerchug:
axs
Moderator
Moderator
Berichten: 2548
Lid geworden op: 18 dec 2010, 11:56
Uitgedeelde bedankjes: 445 keer
Bedankt: 215 keer
Provider

Ik krijg nochtans maandelijks mijn WEEPEE stats per mail... een mooi overzichtje in excel met alle gesprekken, duur, kosten etc ...?
Stuur me eventueel even een PB, dan mail ik je eventueel het voorbeeld want staat best veel info in.
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer
Provider

Die stats per e-mail krijg je enkel als je een professional account hebt.
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer
Provider

En da's al +/- 2 jaar gratis

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer
Provider

Ik heb een SIP account.
Waar moet ik aangeven dat ik een professionele account wil?
Wat kost een professionele account?
philippe_d
Moderator
Moderator
Berichten: 16487
Lid geworden op: 28 apr 2008, 11:22
Locatie: Waregem
Uitgedeelde bedankjes: 820 keer
Bedankt: 2998 keer
Provider

Vanaf het ogenblik dat je meerdere SIP accounts hebt bij WeePee, kan je die samenvoegen in een PRO account.
Voordelen PRO account =
  • Beltegoed van alle gebundelde SIP accounts wordt samengevoegd. Je moet dus maar één keer opladen, en krediet is beschikbaar voor alle gekoppelde SIP accounts.
  • Uitgebreide maandelijkse statistieken.
  • Mogelijkheid tot betalen via maandelijkse facturen. Noteer: het blijft pre-paid: de maandelijkse factuur is gebaseerd op je gemiddeld maandelijks verbruik van de vorige periode, na betaling wordt het bedrag toegevoegd aan je belkrediet.
Het bundelen van meerder SIP accounts in één PRO account is gratis.
VoIP: WeePee (vaste nummers geporteerd), Sipgate.de, Sipgate.co.uk, MegaVoip (uitgaand België).
Provider: Proximus Start (60/4 mbps down/up).
Modem/Router: Fritz!Box 7590 int, OS 07.39-97058 BETA, profiel 100/35.
Telefoon centrale: Euracom 181 achter FritzBox So.
TV: Telenet CI+, Fritz!DVB-C.
Gebruikersavatar
heist_175
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 13045
Lid geworden op: 07 okt 2010, 09:35
Locatie: Kempen
Uitgedeelde bedankjes: 433 keer
Bedankt: 856 keer
Provider

Met 1 SIP account kan ik dat dus niet krijgen, jammer :|
VOiD
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2432
Lid geworden op: 10 jan 2006, 20:10
Locatie: Herent
Uitgedeelde bedankjes: 53 keer
Bedankt: 214 keer
Provider

Toch wel, met 1 sip account gaat dit ook. Contacteer Weepee
Internet: EDPNet VDSL
Telefonie: OVH
GSM: Proximus
Plaats reactie

Terug naar “VoIP”