Ik ben momenteel aan het twijfelen tussen een V5 of een V5 mini decoder. Iemand ervaring met die laatste?
Eigenlijk gebruik ik de harde schijf niet en zou ik toekomen met de V5 mini.
De V5 heeft een zwaardere soc en meer ram, is dit ook het geval voor de V5 mini?
V5 of V5 mini?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
- Bedankt: 66 keer
Ik moet je er wel op wijzen dat je met V5 mini enkel in nPVR kan opnemen en dat kan niet van alle zenders, van de Britse en Duitse zenders kan je dus niet opnemen wel dus van alle Belgische zenders evenals de Nederlandse zenders en natuurlijk blijven die opnames maar 30 dagen bewaard.
-
- Premium Member
- Uitgedeelde bedankjes: 136 keer
- Bedankt: 53 keer
Hier kan je (beperkt) de verschillen zien met de V5 en V5 mini. Echt veel technische details zijn er voor zover ik weet niet bekend over de V5 mini.
Echt veel moet het ding ook niet kunnen en ik denk wel dat een decoder die recentelijk nog gelanceerd werd (mei 2014) vlot draait met de software.![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Als je tevreden bent met nPVR, zou ik zeker voor de V5 mini gaan.
Echt veel moet het ding ook niet kunnen en ik denk wel dat een decoder die recentelijk nog gelanceerd werd (mei 2014) vlot draait met de software.
![Wink :wink:](./images/smilies/icon_wink.gif)
Als je tevreden bent met nPVR, zou ik zeker voor de V5 mini gaan.
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Hij is inderdaad een stuk kleiner en ideaal als je toch geen PVR opnames doet en enkel nPVR opnames (niet alle zenders zijn in nPVR mogellijk.
natuurlijk kan je geen series opnemen aangezeien die enkel in PVR kunnen opgenomen worden of je moet aflevering per aflevering programmeren.
Ook ideaal als je hem onzichtbaar , in een kast of achter je TV toestel, wilt opstellen aangezien je hem kunt aansturen met RF i.p.v. IR
PS: zender die in nPVR mogeliljk zijn,
Nederlandstalige zenders: 2BE, 2BE HD, Acht, Canvas, Canvas HD, Cartoon Network NL, één, één HD, Ketnet, Kanaal Z, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, VTM en VTM HD
Franstalige zenders: AB3, AB4, Action, Canal Z, Cartoon Network FR, Club RTL, Club HD, France 2, France 2 HD, France 3, France 4, France 5, Plug RTL, Plug HD, La Une (RTBF), La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, TF1 en TF1 HD.
natuurlijk kan je geen series opnemen aangezeien die enkel in PVR kunnen opgenomen worden of je moet aflevering per aflevering programmeren.
Ook ideaal als je hem onzichtbaar , in een kast of achter je TV toestel, wilt opstellen aangezien je hem kunt aansturen met RF i.p.v. IR
PS: zender die in nPVR mogeliljk zijn,
Nederlandstalige zenders: 2BE, 2BE HD, Acht, Canvas, Canvas HD, Cartoon Network NL, één, één HD, Ketnet, Kanaal Z, Nederland 1, Nederland 2, Nederland 3, VIER, VIER HD, VIJF, VIJF HD, Vitaya, VTM en VTM HD
Franstalige zenders: AB3, AB4, Action, Canal Z, Cartoon Network FR, Club RTL, Club HD, France 2, France 2 HD, France 3, France 4, France 5, Plug RTL, Plug HD, La Une (RTBF), La Une HD, La Deux, La Deux HD, La Trois, La Trois HD, RTL-TVI, RTL-TVI HD, TF1 en TF1 HD.
- Zorba
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
- Bedankt: 57 keer
Wij hebben sinds enkele dagen de V5 mini, ben er enorm tevreden van. Wel geschrokken hoe klein die is
maar des te beter. Werkt ook heel vlot. €4/maand besparing is ook mooi meegenomen...
![Very Happy :D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
- Bedankt: 267 keer
Om te weten dat iets zo groot als een chromecast (usb stick achtig) in staat zou kunnen zijn om IPTV (tot 1080p) te kunnen afspelen. Dan is de V5 mini ENORM. (en de chromecast is waarschijnlijk nog een stuk sneller, en goedkoper,etc.)Zorba schreef:Wij hebben sinds enkele dagen de V5 mini, ben er enorm tevreden van. Wel geschrokken hoe klein die ismaar des te beter. Werkt ook heel vlot. €4/maand besparing is ook mooi meegenomen...
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
- Bedankt: 277 keer
Ik ben ook heel tevreden met de v5-mini en de chromecast heb ik ook, maar om hem te bedienen heb je wel een laptop, Tab enz .. nodig
Met de V5 mini heb ik ook geen enkel probleem gehad zelf nog nooit moeten rebooten, zoals ik dit met de andere decoder types wel af en toe moest doen zelf ook nog met de V5
Met de V5 mini heb ik ook geen enkel probleem gehad zelf nog nooit moeten rebooten, zoals ik dit met de andere decoder types wel af en toe moest doen zelf ook nog met de V5
-
- Plus Member
- Uitgedeelde bedankjes: 5 keer
- Bedankt: 26 keer
Weet er iemand of je met een V5 mini een opname van een andere V5 in je LAN kan afspelen ? Of algemeen, is dit feature om opnames van 1 decoder op een andere (niet nPVR) af te spelen intussen beschikbaar ?
-
- Starter
- Uitgedeelde bedankjes: 2 keer
RF is ondersteund, heb recent zelf ook een V5 gehaald.jackho schreef:Weet iemand of de bijgeleverde afstandsbediening ook RF ondersteund?
-
- Elite Poster
- Uitgedeelde bedankjes: 339 keer
- Bedankt: 145 keer
Vandaag nogmaals gecontroleerd en blijkbaar staat de RF-functie nu bij de systeeminstellingen van de V5 decoder (alsook netflix).
Hier was dus eerst toch nog een softwareupdate voor nodig.
Hier was dus eerst toch nog een softwareupdate voor nodig.