iphone 6

Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Heb ik nu de afgelopen dagen iets gemist.
OP gsmarena staan de specificaties van de iphone 6.
Zijn dit geruchten of zouden ze kloppen ?
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
browndwarfus
Plus Member
Plus Member
Berichten: 170
Lid geworden op: 27 jun 2011, 10:51
Uitgedeelde bedankjes: 15 keer
Bedankt: 8 keer

hey,
op http://www.macrumors.com/ staan veel ook "geruchten" maar af en toe ook specs en onderdelen van de nieuwe 4.7 / 5.5 " versies....
thanx voor de link van gsmarena alleszins,
naar het schijnt zou 'm maar 1 gieg ram hebben, maar op die site staat er 2.. (dat zou toch beter zijn)

greetz,
b.
Gebruikersavatar
tommekentom
Premium Member
Premium Member
Berichten: 571
Lid geworden op: 31 maa 2012, 16:41
Twitter: MisterTommie
Locatie: Lille, FR
Uitgedeelde bedankjes: 101 keer
Bedankt: 24 keer
Contacteer:

zullen wellicht geructhen zijn? ze kunnen namelijk nig steeds worden aangepast bij het uitkomen van de iphone 6... maar door nu al een iphone 6-pagina aan te maken, wordt deze ook al geïndexeerd door zoekmachines ;-)

[Afbeelding Post made via mobile device ]
[Home] Bouygues Bbox ultym fibra
[Home] Tadaam Premium
[Pro] iPhone XS Max - Orange Shape Traveller
[Private] Samsung Note 20 ultra - Bouygues Sensation 120GB
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

kheb zo de indruk dat het voor velen een grote teloorstelling zal zijn. :-D
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Op zich vind ik het een heel goede upgrade, alleen jammer dat er zo een grote hardware verschillen zijn tussen de 6 en 6+.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Worst. Keynote. Ever. in the history of the universe. Wat een gefaal ... website allerlei foutmeldingen, of de timer die op 00 seconden staat, MobileSafari op iPad die crashed als ge de livestream opendoet, AppleTV met ofwel Chinees of Frans dat er bij doorklinkt, of "this content is not available right now, please try again later"...

Haha, wat een falers :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

wat is dan de upgrade ? Dat deze 50x sneller gaat dan de eerste iphone
of de dingen die je al jaren in andere toestellen vind.
8MP camera vind ge tegenwoordig in gsms van 100- 150€ maar toch nie in toestellen van 700€ en meer.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Tim.Bracquez
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3202
Lid geworden op: 05 dec 2010, 15:09
Bedankt: 451 keer

Niet gevolgd, maar apple kennende is het een upgrade in prijs :-)
satsurfer
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5424
Lid geworden op: 09 okt 2004, 23:24
Uitgedeelde bedankjes: 457 keer
Bedankt: 313 keer

1 gb en 4.7-5.5 inch? [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] mijn samsung note 3 van sept 2013 heeft 3 gb en 5.7 inch [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] of gaan ze via marketingtruukje zeggen dat apps vr Ios kleiner zijn?
Soit, ze komen altijd minstens 1 jaar achter in vergelijking met A merken die android draaien. Maar hun marketing doet de 'groupies' geloven dat ze 3 jaar voor zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Moest je eens met een iPhone gewerkt hebben, zou je weten dat alles super vlot draait met 'maar' 1GB. Typische reactie :-) ach ja.
Gebruikersavatar
selder
Moderator
Moderator
Berichten: 6305
Lid geworden op: 29 jun 2005, 20:25
Locatie: Tienen
Uitgedeelde bedankjes: 99 keer
Bedankt: 727 keer

Inderdaad, specificaties zijn 1 ding, maar als één van de enige producenten legt Apple meer nadruk op user experience dan op specs... Fans van de andere merken zien daar niet door en knappen af op "maar zoveel megapixels? Maar zo weinig geheugen?" :)
Ghost S1 • 8086K @5.2Ghz • Asus ROG Ryuo 240mm • Asus ROG STRIX Z390-I • Corsair Vengeance LPX 2x16GB 3200Mhz • Asus RTX2080Ti Turbo • Samsung 970 EVO 2TB • Asus ROG Swift PG258Q 240Hz • Logitech G Pro keyboard/mouse/headset
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

satsurfer schreef:1 gb en 4.7-5.5 inch? [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH AND TIGHTLY-CLOSED EYES] mijn samsung note 3 van sept 2013 heeft 3 gb en 5.7 inch [GRINNING FACE WITH SMILING EYES] of gaan ze via marketingtruukje zeggen dat apps vr Ios kleiner zijn?
Soit, ze komen altijd minstens 1 jaar achter in vergelijking met A merken die android draaien. Maar hun marketing doet de 'groupies' geloven dat ze 3 jaar voor zijn

Verstuurd vanaf mijn SM-N9005 met Tapatalk
Der zijn goeie Androids(bv. Nexus), maar Samsung hoort daar met zijn bloatware(die waarschijnlijk al GB's nodig heeft) toch absoluut niet bij.
Als er een bedrijf leeft van Marketing is het wel Samsung die erin slaagt om met slechte producten massa's omzet te behalen.
On-topic: spijtig dat de "on"handige 6+ op een aantal punten veel betere specs heeft dan en dat de camera nog altijd op 8MB zit, voor de rest wacht ik wel op de 6S (om de 2 jaar een nieuwe is al kostelijk genoeg :lol: )
Gebruikersavatar
Kitt
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1004
Lid geworden op: 12 sep 2005, 00:28
Twitter: kitt1977
Locatie: ON4TOP
Uitgedeelde bedankjes: 129 keer
Bedankt: 45 keer
Contacteer:

zo ik heb al een horloge :)

Afbeelding
Gebruikersavatar
proximusboyke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6939
Lid geworden op: 05 feb 2010, 20:17
Locatie: kortrijk
Uitgedeelde bedankjes: 150 keer
Bedankt: 364 keer

Ik heb al een paar iphones gehad en nee zou zeker nooit 700 euro en meer geven voor de 6.
Nuja voor mij is het goed nieuws want de 5s zal goedkoop te krijgen zijn 2de hands en ik zal zeker niet heel veel meer missen dan op de 6.
Maar kan best begrijpen voor die hard fans dat die niks verkeerd kunnen horen en zullen verdedigen, ik was vroeger ook zo met nokia.
iphone 8+ : prox MUP
iphone 12 : max 512gb prox MUP
mercedes e220 = extra surf
AirCard 810S : cic mobile in saint cyprien
imac : orange love + boost
ipad pro 12,9 : 256gb prox MUP
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

Als die-hard Mac gebruiker laat ik de iPhone, de iWatch, de tablet, de... heisa compleet aan mij voorbijgaan. Als Mac gebruiker vind ik het enorm jammer dat Apple de laatste decennia het accent heeft verlegd van de Mac naar consumer electronics. Qua ontwikkelingen op Mac gebied is het in Cupertino zo goed als stil gevallen, een trend die ik ten zeerste betreur. Nieuwe modellen komen er bijna niet meer op de markt, tenzij oude(re) modellen die gepimpt worden met prullaria. Een Mac is dan ook het enige wat ik (nog) heb van Apple. Er waren jaren dat ik een Apple laserprinter had, een monitor, cd-rom lezer... maar dat tijdperk is voorgoed verleden tijd. Een Mac, dat is het enige van Apple wat hier nog binnen komt.
Net gelezen op een forum van/voor Mac-gebruikers:
De Apple Watch is geen standalone toestel: je moet dus een iPhone hebben om het te kunnen gebruiken.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

proximusboyke schreef: Maar kan best begrijpen voor die hard fans dat die niks verkeerd kunnen horen en zullen verdedigen, ik was vroeger ook zo met nokia.
*weinig mensen hebben genoeg ervaring met meerdere mobileOSen(Die dingen zijn nu eenmaal duur). Ikzelf heb bv. Geen ervaring met (nieuwere) WindowsPhone. Ik kan daar dus weinig over zeggen, behalve dat ik een paar apps die ik wil niet terugvind in hun winkel. Heel wat kritiek komt van mensen die er nooit mee gewerkt hebben.

*Kritiek mag en moet kunnen, die heb ik, als iPhone bezitter, ook(4G debacle bv.). Maar het moet wel onderbouwd zijn.
Van zodra je echter begint met:
-hersenloze schapen(nexus, playstation,... Hebben allemaal die hard fanboys)
-Geldwolven van Apple(Google is géén VZW en vraagt net als Apple 30% van hun verkochte apps)
-Mensen die niks van technologie kennen
-open vs. Gesloten(de basis van Android is weliswaar opensource, de hele reutemeut van Google(appstore,maps, chrome) is dat niet en ik moet de eerste Android gebruiker die http://www.replicant.us nog tegenkomen).

dan heb je het niet meer over gefundeerde kritiek maar over ordinaire scheldpartijen.

[Afbeelding Post made via mobile device ]
Laatst gewijzigd door Stroper 09 sep 2014, 21:56, in totaal 1 gewijzigd.
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Wel leuk om te zien dat er een Smartwatch komt net als de iPhones een hee stuk groter worden (en dus moeilijker in/uit zakken gaan)....

Ik hoop dat heel het NFC betalen nu toch wat vooruit gaat gaan.
Stroper schreef: -Geldwolven van Apple(Google is géén VZW en vraagt net als Apple 30% van hun verkochte apps)


[Afbeelding Post made via mobile device ]
Wel een iPhone 5s is twee keer zo duur als een Nexus 5. En die zijn toch echt wel aan elkaar gewaagd. Geldwolven is dan toch nog vrij correct uitgedrukt imho.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Om terug te komen op de iPhone 6 en 6 Plus: ga je deze draadloos kunnen opladen? Dat had ik eerlijk gezegd verwacht, maar lees er nergens iets over. En is dat scherm nu saffier of niet? (de smartwatch in ieder geval wel)
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

Nee en nee.
Draadloos opladen is op zich wel handig, maar vind het persoonlijk geen gemis.
Vaganzza
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 2929
Lid geworden op: 04 jan 2013, 22:33
Uitgedeelde bedankjes: 56 keer
Bedankt: 190 keer

Had het ondertussen zelf al gevonden, alle specs hier op een rijtje incl. prijzen (let vooral op het verdwenen 32GB model ;) ):

http://store.apple.com/be-nl/buy-iphone/iphone6
Internet & TV: Orange Love Trio
GSM: Go Plus + Carrefour Mobile (vervanging vaste lijn)
Mifi: Tempo Giga

 iPhone 11 64GB SG |  Mac Mini (2020 M1 16GB 1TB SSD) |  Retina MacBook Pro 13" (2017 8GB 128GB SSD) |  iPad Air 5Gen (2022) 64GB blauw |  Apple TV 4 | Ubiquiti Unifi: USW-16-POE Gen 2, Cloud Key Plus Gen 2 en 5x UAP-AC-PRO
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Vaganzza schreef:Om terug te komen op de iPhone 6 en 6 Plus: ga je deze draadloos kunnen opladen? Dat had ik eerlijk gezegd verwacht, maar lees er nergens iets over. En is dat scherm nu saffier of niet? (de smartwatch in ieder geval wel)
Ion versterkt glas of zoiets, Dus geen saffier, dan hadden ze dat wel zo verteld.
Jordy1990
Premium Member
Premium Member
Berichten: 508
Lid geworden op: 25 dec 2010, 21:46
Uitgedeelde bedankjes: 69 keer
Bedankt: 44 keer

AndRo555 schreef:Ion versterkt glas of zoiets, Dus geen saffier, dan hadden ze dat wel zo verteld.
Inderdaad, chemisch gehard glas (zoals Gorilla Glass). Saffier is nu ook geen wondermiddel. Het kan nog steeds krassen(diamant). Het blijft dus steeds nuttig om een screen protector te gebruiken.
tendonsie
Pro Member
Pro Member
Berichten: 401
Lid geworden op: 20 aug 2011, 11:52
Twitter: tendonsie
Locatie: Wervik, België
Uitgedeelde bedankjes: 653 keer
Bedankt: 40 keer
Contacteer:

Allez, eventjes wachten en we kunnen weer upgraden ;) Wel weinig voor Europa atm, nfc etc.. zal nog wel tijdje duren voor je aan de colruyt met nfc kan betalen..


De iWatch was wel nog verrassend, had het niet zo ingebeeld. Zal Samsung wel schaden xD
Jack Daniels
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 7538
Lid geworden op: 06 jul 2008, 13:51
Locatie: Dendermonde
Uitgedeelde bedankjes: 356 keer
Bedankt: 717 keer

tendonsie schreef:De iWatch was wel nog verrassend, had het niet zo ingebeeld. Zal Samsung wel schaden xD
Wel handig als je eventjes de juiste benaming gebruikt. Het is de Apple Watch. De iWatch is een benaming toegekend door speculatieve websites en die naam is het dus niet geworden.
MacMini M1 - Vu+ Zero - Fritz!Box 6890LTE + OVH VoIP
12x Sunpower 318W zonnepanelen
14x Sunpower 425W zonnepanelen
Huawei Luna2000 batterij 10kW
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

Keynote was niet super indrukwekkend. Iphone is er weer wat op vooruit gegaan en gelukkig groter geworden.
Apple watch, tja, interesseert me gewoon niet. (Ik haal liever m'n smartphone uit m'n broekzak ipv aan zo'n hooge te prutsen). Apple pay kan wel handig zijn eens het op genoeg plaatsen ondersteund wordt.
Toen die health/fitness apps voorgesteld werden, was ik al niet meer aan het opletten.

De stream is hier ook een paar keer uitgevallen (maar starte wel onmiddelijk weer op).
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

http://www.apple.com/benl/iphone/compare/

Niet zoveel verschillen dus...

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
Gebruikersavatar
iceke
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 6667
Lid geworden op: 11 jun 2010, 12:58
Uitgedeelde bedankjes: 226 keer
Bedankt: 611 keer

Wat is het grootste nadeel aan een smartphone ? dat je hem om de 5 botten kan opladen.... Wat is het grootste nadeel aan een smartwatch ? drie maal raden.
Doet er hier iemand zijn horloge uit voor het slapen gaan ?
Gebruikersavatar
Ken
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 4229
Lid geworden op: 04 apr 2005, 23:18
Locatie: België
Uitgedeelde bedankjes: 47 keer
Bedankt: 94 keer

iceke schreef:Doet er hier iemand zijn horloge uit voor het slapen gaan ?
Jup. En laadstation op m'n nachtkastje voor den iPhone, soms leg ik 't op m'n bureau waar ik ook enkele kabels heb om op te laden. Heb een kattenkop met 2 USB poorten in salon, bureau en slaapkamer.
Die watch zou me niet storen, al draag ik momenteel nooit een horloge.

Internet = Proximus Business Flex Fiber 1000/100 & back-up Telenet Business Fibernet 300/30 Mbps
Fixed phone = OVH VoIP Entreprise
Mobile= Destiny Mobile Unlimited + Samsung S21
TV = FTA IPTV + Netflix
Network = 100% MikroTik powered
Car = Tesla Model 3 (Team blue)
ITnetadmin
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 8445
Lid geworden op: 28 jan 2012, 18:22
Uitgedeelde bedankjes: 164 keer
Bedankt: 618 keer

Ik slaap alleszins niet met horloge. Nu, het ding is mooi, functioneel, en ik zou er zo eentje kopen, ware het niet:
- 350$ voor de goedkoopste variant (dat zal dus ook wel 350€ worden)
- iphone nodig (heb ik dan wel, maar ben tegen lock-in)

De iphone 6 schrapt naar het schijnt ook de 32gb variant. Raar, hadden ze beter de 16gb variant geschrapt en de prijzen neerwaarts gecorrigeerd. Nu, mijn oude iphone was nieuwprijs 550 zoiets, en da's eigenlijk al meer dan ik wilde geven; 600+ voor een gsm betaal ik nooit ofte nimmer.
Ware het niet dat de privacy controls op de stock android een ramp zijn (geen finetunen van app access tot je contacts, gps, etc mogelijk, en ik heb nul komma nul zin om me bezig te houden met het installen en aan het werk krijgen van een custom rom) dan was ik al lang overgestapt.

De iphone 6 gaan ze geen wireless charger geven zolang er een lightning kabel opzit, en die hebben ze nodig voor datalink; dus 2 vliegen in 1 klap.

Ik had eigenlijk ook een nieuwe ipad verwacht; beetje teleurgesteld, want de mijne begint zijn leeftijd te tonen.
Gebruikersavatar
Zorba
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 847
Lid geworden op: 08 nov 2010, 18:29
Uitgedeelde bedankjes: 54 keer
Bedankt: 57 keer

iPad wordt binnen enkele weken vernieuwd, de iPad Air kwam ook in Oktober uit ong :) nog even geduld.
ik000ike
Pro Member
Pro Member
Berichten: 290
Lid geworden op: 17 mei 2005, 15:13
Locatie: West-Vlaanderen
Uitgedeelde bedankjes: 1 keer
Bedankt: 17 keer

apple gaat er op vooruit
Bijlagen
iphone-troll.jpg
SamSung Galaxy S7 Edge

Base

Software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs , and the Universe trying
to produce bigger and better idiots . So far, the Universe is winning.
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Qua hardware is de iPhone 6 idd niet beter tegenover haar concurrenten en hun prijs ligt enorm hoog, maar softwarematig is de iPhone nog steeds beter met oa stabiliteit enz...
Voor degene die een Apple fan is: Wanneer de iPhone 6 op het markt verschijnt dan is het de gepaste moment om een iPhone 5 te kopen gezien die goedkoper zal zijn :)
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

ik000ike schreef:apple gaat er op vooruit
Ze zijn nog de barometer vergeten :). En de 2016 lijst is natuurlijk ook een beetje stom, gezien verschillende dingen daarvan ook niet in de N4 zitten.
Stroper
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1749
Lid geworden op: 24 aug 2011, 10:27
Uitgedeelde bedankjes: 87 keer
Bedankt: 140 keer

En cloud backup foto's zaten al lang op de iPhone
Tomby
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 5759
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:36
Uitgedeelde bedankjes: 1057 keer
Bedankt: 435 keer

Haha, inderdaad... Hoe kun je nu zoiets missen na de Fappening :D. Toch altijd wat zielig (of zonde) als je dergelijke troll-images wil maken, om dan zulke fouten erin te hebben.
jos123
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 1348
Lid geworden op: 07 maa 2013, 12:32
Locatie: Antwerpen
Uitgedeelde bedankjes: 92 keer
Bedankt: 62 keer

Apple is sinds de dood van steve jobs geen leider meer :oops: jammer maar waar, vandaar die troll-images
Internet: edpnet internet vdsl
Telefonie: Weepee + FreeVoipDeal - Fritzbox 7360 V1 06.31
Modem/Router:Fritzbox 7360 V1 06.31
Mobiel: Base PRO Connect, onbeperkt bellen + sms + 5GB data 4G
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

jos123 schreef:Qua hardware is de iPhone 6 idd niet beter tegenover haar concurrenten en hun prijs ligt enorm hoog, maar softwarematig is de iPhone nog steeds beter met oa stabiliteit enz...
Dat is nu echt een argument dat totaal geen voet in aarde heeft. iOS is niet stabieler dan Android of Windows phone (of BB os?). Browser en app crashes komen minstens evenveel zo niet meer voor in iOS (alleen krijg je geen melding, je wordt gewoon naar het homescreen gesmeten).
Ik weet niet waar iedereen dit vandaan haalt, het is tegenwoordig gewoon niet meer zo. (de 1.x, 2.x dagen van android was het misschien zo, maar dat is al lang voorbij)
(http://fortune.com/2014/03/28/report-an ... -ios-apps/ en nog andere)

Dat de software misschien beter is, is relatief. Voor iedereen is beter net wat anders.
ldw
Plus Member
Plus Member
Berichten: 220
Lid geworden op: 11 okt 2010, 09:47
Uitgedeelde bedankjes: 141 keer
Bedankt: 25 keer
Contacteer:

AndRo555 schreef:de 1.x, 2.x dagen van android was het misschien zo, maar dat is al lang voorbij
Toen 4.0 uitkwam heb ik de overstap proberen maken met het idee dat Android ondertussen bijgebeend was. Helaas heb ik toen moeten vaststellen dat de UX echt ondermaats was (terwijl het toestel op papier betere specs had)...

Ik denk dat ze er ooit wel zullen komen hoor, maar ik betwijfel of het op dit moment al zo is...
AndRo555
Elite Poster
Elite Poster
Berichten: 3018
Lid geworden op: 04 aug 2012, 12:48
Uitgedeelde bedankjes: 301 keer
Bedankt: 267 keer

Dat kan je inderdaad zo vinden, maar UX en hoe jij die vindt is nog al persoonlijk. Ik zei dat stabiliteit op Android evengoed, zo niet beter is dan op iOS (en dat dat met 1.x en 2.x nog wel anders is geweest)
Lord Utopia
Erelid
Erelid
Berichten: 7819
Lid geworden op: 10 mei 2007, 16:33
Uitgedeelde bedankjes: 404 keer
Bedankt: 386 keer

ldw schreef: Toen 4.0 uitkwam heb ik de overstap proberen maken met het idee dat Android ondertussen bijgebeend was. Helaas heb ik toen moeten vaststellen dat de UX echt ondermaats was (terwijl het toestel op papier betere specs had)...

Ik denk dat ze er ooit wel zullen komen hoor, maar ik betwijfel of het op dit moment al zo is...
't Is wel zo dat niet elke Android dezelfde is, da's wel verwarrend en spijtig en kom je enkel achter wanneer je ofwel ervaring hebt opgedaan, ofwel door anderen hun ervaringen te aanhoren (en zowel positief als negatief). Kan enkel maar zeggen dat in het begin mijn Galaxy S2 toen redelijk vlot ging, en ik nu super super super content ben van mijn Nexus 5.
Plaats reactie

Terug naar “GSM, SmartPhones en Telefoontoestellen”