ik gebruik al een hele tijd zonder problemen mailwasher pro om al mijn email-accounts te controleren.
Maar sinds kort lukt het controleren van mails die toekomen op mijn skynet-account niet meer!
ik krijg in mailwasher pro deze error:
The session was intentionally closed by the server before the session was completed.
in het begin dacht ik dat dit een tijdelijk probleem ging zijn (mss door 1 of ander probleem op de mailservers), aangezien ik geen instellingen heb veranderd de laatste dagen...
Maar het probleem sleept nu al enkele dagen aan en er is nog geen verandering!
Wat wel heel raar is dat ik via outlook express WEL emails kan ontvangen!
Ik begrijp het niet meer...
mijn instellingen zijn volgens mij nog altijd juist (2x gecontroleerd)
en een probleem met de mailserver kan het (volgens mij dan toch) niet zijn want ontvangen in OE lukt wel (en mailwasher en OE gebruiken toch beiden POP, of zit ik hier fout?)
is er iemand die mij kan helpen?
of hetzelfde probleem heeft (en mij dus kan geruststellen dat het probleem zich niet bij mij bevindt)
op de site van mailwasher vond ik trouwens dit:
The session was intentionally closed by the server before the session was completed.
1. MailWasher® Pro was written to comply with POP3 standards and if for some reason the server you are dialling into has an error, or is not fully compliant (it's more common than you think), then MailWasher® Pro does nothing and the server disconnects. It could also just be a temporary communication problem causing the server to disconnect from MailWasher® Pro.
2. You should be using your POP3 settings given by your Internet Service Provider to dial in to the server, not a proxy such as 127.0.0.1, pop.nortons.antivirus or localhost.
zou er mss iets veranderd zijn aan de servers van skynet zodat ze ni meer werken met mailwasher?
thx